שבועיים לפני הבחירות הבטיחה עיריית כפר סבא: מסוף קפלן יועבר ממקומו. בפועל? תנועת אוטובוסים כמקודם

הבטחות לחוד ומציאות לחוד: בחודש ספטמבר אשתקד, ממש שבועיים לפני הבחירות, הבטיחה הנהלת עיריית כפר סבא בהודעה לעיתונות כי מסוף קפלן יועבר לפאתי העיר. בפועל, התושבים ממשיכים לסבול
זו ההודעה לעיתונות שקיבלו העיתונאים שבועיים לפני הבחירות האחרונות:"מסוף האוטובוסים של חברת מטרופולין בשכונת קפלן יעבור למיקום חדש באזור תעשייה עתיר ידע. בעקבות שינוי מיקום המסוף יהיו שינויים בפריסת קווי האוטובוס בשכונה. מסוף קפלן, שהיווה במשך שנים רבות מטרד בטיחותי לתושבי השכונה, יעבור בקרוב למיקום חדש ונוח באזור התעשייה עתיר ידע". 

וכך כתבה בהמשך דוברת העירייה "מסוף האוטובוסים של חברת מטרופולין היווה במשך זמן ארוך מפגע בטיחותי בשכונה. אוטובוסים רבים חנו במקום, גרמו מטרדי רעש, חסמו את שדה הראייה של התושבים במקום ואף סיכנו את חיי העוברים והשבים. לאחר בדיקה מעמיקה הוחלט יחד עם חברת האוטובוסים להעביר את המסוף לאזור התעשייה עתיר ידע. בעקבות מעבר מסוף האוטובוסים קווי האוטובוס של חברת מטרופולין יאספו נוסעים כרגיל בכיכר קפלן אולם לא יחנו ליד המסוף אלא יורידו נוסעים וימשיכו בדרכם לתחנה הסופית בעתיר ידע. תצומצם כניסת קו אוטובוס 29 לשכונה וקו 8 המחבר את השכונות הירוקות עם רחוב התע”ש יסתיים אף הוא בעתיר ידע וע”י כך יושג גם חיבור לתחנת הרכבת נורדאו לרווחת העובדים במקום". 

בפועל, האוטובוסים ממשיכים לחנות במקום והתושבים מתוסכלים מהמצב המהווה סכנה בטיחותית ומפר את השקט בשכונה. 
פנינו למנכ"ל העירייה ואני ממתינים להתייחסותו למצב הדורש טיפול מיידי. 

זו תמונה שהגיעה אלינו מהשבוע שעבר


 

תגובות