הבוקר הוגש כתב אישום: הגיעה לעיסוי בגב שהדרדר לאינוס ומעשים מגונים

מתוך כתב האישום שהוגש הבוקר כנגד הנאשם שהתבקש לעסות גב כואב וביצע אינוס ומעשים מגונים:” הנאשם נגע בדגדגן של המתלוננת בתנועות עיסוי, ואז החדיר את אצבעותיו לאיבר מינה, ללא הסכמתה, הוציאן והחדירן שוב”

פרקליטות מחוז מרכז הגישה הבוקר לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום כנגד תושב רמת השרון בן 58, בגין אינוס ומעשים מגונים.

הנאשם עבד כמעסה ומטפל, בקופת חולים כללית, רפואה משלימה, ובין היתר ביצע טיפולים במרפאה של קופת חולים כללית בכפר סבא.

המתלוננת פנתה למרפאה, בעקבות כאבי גב מהם סבלה, והופנתה לקבלת טיפול אצל הנאשם. במהלך החודשים ספטמבר ואוקטובר 2014, ביצע הנאשם במתלוננת ארבעה טיפולי עיסוי. במסגרת הטיפולים, הורה לה הנאשם להוריד את בגדיה ולהיוותר בתחתוניה בלבד, וביצע בה עיסוי. המתלוננת, שהייתה שבעת רצון מהטיפול אותו קיבלה מהנאשם, קבעה להגיע לטיפול נוסף.

באריך 14.10.14, בשעה 19:45, הגיעה המתלוננת למרפאה ונכנסה לחדר הטיפולים לקבלת טיפול עיסוי מהנאשם. בשלב כלשהו במהלך הטיפול, בעוד המתלוננת שכובה על גבה, הוריד הנאשם את תחתוניה של המתלוננת, שלא בהסכמתה, והסירם מגופה, וזו קפאה על מקומה. בהמשך, עיסה הנאשם את רגליה של המתלוננת עד לקו המפשעה, ולאחר מכן נגע בשיער הערווה שלה. הנאשם המשיך ונגע בדגדגן של המתלוננת בתנועות עיסוי, ואז החדיר את אצבעותיו לאיבר מינה, ללא הסכמתה, הוציאן והחדירן שוב, וזאת מספר פעמים.

לאחר ביצוע האמור החזיר הנאשם את תחתוניה של המתלוננת על גופה, ואז ניגש לאזור פניה ורפרף בשפתיו על שפתיה. המתלוננת שאלה אותו "מה אתה עושה", והנאשם לא הגיב ושב לביצוע עיסוי. בסיום האירוע, יצאה המתלוננת בסערת רגשות מחדר הטיפולים ושבה לביתה נסערת, רועדת ובוכיה. במעשיו אלה, בעל הנאשם את המתלוננת שלא בהסכמתה החופשית, וביצע בה מעשים מגונים.

בית המשפט התבקש היום לאשר מעצר עד תום ההליכים זאת בשל מסוכנות לכאורה. על פי הבקשה הכוללת את עדותה המיידית והעקבית של המתלוננת ועדויות בדבר מצבה הנפשי הקשה של המתלוננת בסמוך למקרה, הן של מטופל נוסף שהבחין בה יוצאת מהטיפול והן של בן זוגה. מתוך הבקשה "גירסתו של המשיב מחזקת את ראיות התביעה, שכן המשיב טען כי המתלוננת ישנה במהלך הטיפול בעוד שזו העידה באשר לאירועים שהתרחשו במהלך הטיפול. כנגד המשיב קמה עילת מעצר של מסוכנות. עסקינן במטפל מוסמך, אשר נתן טיפול במסגרת קופת חולים, והינו בעל קליניקה פרטית בביתו, אשר ניצל את תפקידו ואת האמון שנתנה בו המתלוננת כמטופלת, וביצע בה עבירת מין חמורה. בנסיבות דנן מתבקש בית המשפט הנכבד להורות על מעצרו של המשיב עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו".

תגובות