מאבק תושבי כפר סבא צלח: אחרי שנים של תלונות על בעיות חניה בעיר תמומש ההבטחה לחניה חלקית בחינם

לאחר שנים בהם סירב ראש עיריית כפר סבא יהודה בן חמו להפוך את החניה בכפר סבא לחניה חינם בדומה לשאר ערי השרון, נכנע לבסוף בן חמו ללחצי התושבים בעיר שהלינו ללא הרף על בעיות חניה קשות
לפני הבחירות הבטיח בן חמו חניה חינם במסגרת הבטחות בחירות וזאת גם, רק לאחר שכל שאר המתמודדים על ראשות העיר הצהירו כי כך יעשו. 

הצהרת הבחירות אז, הודיעה כי השינוי ייעשה בחודש ינואר. 

לכתבה בנושא מיד לאחר הבחירות לחץ כאן 

חודש ינואר עבר וכך גם כל שנת 2014, ללא מימוש ההבטחה שהתאדתה באוויר. 

לכתבה הראשונה שלנו בנושא – לחץ כאן 


בזכות הסיקור הנרחב בהשרון פוסט בשנה האחרונה אשר כלל מעקב חודשי שגרר לחץ רב מהתושבים, נאלצה הנהלת העירייה להוציא סוף סוף לפועל את הבטחת הבחירות. 

לכתבה השניה לחץ כאן 

אציין כי במשך שנים רבות פניתי מספר רב של פעמים לבן חמו בנושא, אך ראש העירייה התנגד נחרצות ליישום חניה חינם ברחבי העיר. לפני מספר שנים, בעקבות המאבק שניהלתי בנושא, אף הועלתה הצעה לסדר שהבטיחה שעתיים חינם לתושבי העיר – אך החלטה זו שהתקבלה פה אחד במועצת העיר – לא יושמה מעולם. 

לכתבה השלישית לחץ כאן 

כאמור, רק בעקבות הלחץ הרב שהמשכנו להפעיל בהשרון פוסט, כינס השבוע בן חמו באמצעות הדוברת מסיבת עיתונאים, בה הכריז שוב על חניה חינם בשעות הראשונות לתושבי העיר וחניה חינם בחלק משאר רחבי העיר. 

נמשיך לעקוב ולוודא כי הבטחה זו אכן תצא לפועל. חבל כי בעיריית כפר סבא בראשות יהודה בן חמו, רק לאחר מאבקים הנמשכים שנים, תלונות ופניות רבות של תושבים, יוצאים לפועל נושאים היכולים להיטיב לאין ערוך את חיי התושבים. 

אם ראיתם השבוע את ראש העירייה מצטלם כשהוא צובע מדרכות – זכיתם לראות חלק מפעולת השיווק של דוברת עיריית כפר סבא צאלה וקסמן גונן העסוקה בשיווק ומיתוג יחסי הציבור של ראש עיריית כפר סבא בתקווה להשיג לבן חמו תמונת שער בעיתונים המקומיים.

חבל שיחסי הציבור הרבים לבן חמו מצד דוברת העירייה לא מתמקדים בבעיות האקוטיות של תושבי כפר סבא – כגון הבעיה של תושבי השכונה הירוקה שנאלצים ללמד את ילדיהם בבית בגלל תלונותיהם על ריבוי אנטנות מול בית הספר הירוק בשכונה הירוקה. מחאת ההורים, מאבקם הארוך והתלונות הרבות זכו לסיקור נרחב השבוע בעיתון ידיעות אחרונות.

תגובות