למרות הקיפאון בשוק הנדל”ן מחירי דירות יד שנייה בהוד השרון ובכפר סבא שומרים על יציבות

בכפר סבא הסמוכה מחיר מטר רבוע עמד בחודש ספטמבר עמד בחודש ספטמבר על 14,935 שקל בממוצע כשבחודש אוגוסט המחיר היה זהה

שוק הנדל"ן ידע סערות ותהפוכות בתקופה האחרונה, אך נראה שמחירי דירות יד שנייה בהוד השרון ובכפר סבא שומרים על יציבות. ממדד יד 2 עולה, כי מחיר מטר רבוע בהוד השרון עמד בחודש ספטמבר על 14,950 שקל בממוצע כשבחודש אוגוסט המחיר עמד על 14,771 שקל. בהשוואה בין המחירים נרשמה בספטמבר עלייה של כ- 1.2% במחיר למטר רבוע בהוד השרון.

לדברי עדית גבע, מנכ"לית משותפת בחברת שלום את נתן הבונה את פרויקט הפרחים במתחם 1200 בהוד השרון "אנחנו לא צופים לשינוי במחירי הדירות גם כאשר תאושר הטבת מע"מ 0. נראה כי ענף הנדל"ן בהוד השרון ממשיך לשמור על ביקושים גבוהים ובהתאם לכך המחירים נשארים גבוהים".

בכפר סבא הסמוכה מחיר מטר רבוע עמד בחודש ספטמבר עמד בחודש ספטמבר על 14,935 שקל בממוצע כשבחודש אוגוסט המחיר היה זהה.

"בשנים האחרונות שינתה כפר סבא את פניה, היא הופכת להיות אטרקטיבית לקהלים מגוונים ורחבים שמגיעים אליה גם מחוץ לעיר ובכך מגדילה את הביקושים לעיר" מסביר אבי זיתוני מבעלי א. זיתוני הבונה את פרויקט מגדלי פלטינום בשכונה הירוקה בכפר סבא "חשוב לציין, כי למרות הבנייה בעיר עדיין חסרות אלפי יחידות דיור. אנחנו רואים את זה למרות ההמתנה לתוכנית המע"מ. הביקוש עולה על ההיצע ולכן זוהי סיבה נוספת לעליית המחירים" ציין זיתוני.

לצד היציבות שנרשמה, על פי נתוני מדד יד2, נראה כי מחירי הדירות בהוד השרון ובכפר סבא ממשיכים להיות גבוהים מאוד. לשם ההשוואה מחיר מטר בהוד השרון ובכפר סבא גבוה בכ- 40% לעומת מחיר מטר רבוע בחיפה אשר עומד על 10,517 שקל.

רועי שגב, סמנכ"ל אתר יד2 התייחס אף הוא לנתונים וציין, כי "למרות הבטחות הממשלה להורדת מחירים ולמרות הקיפאון בשוק הנדל"ן בעקבות הטבת מע"מ 0 שעלתה לכותרות במרץ 2014, ניתן לראות כי מחירי הדירות לא מושפעים מההטבה וממשיכים לשמור על יציבות". 

תגובות