כפר סבא: עושים עסקים בשכונת הדרים

יוזמה מקסימה של ענת אשר ומירב בן אלישע תחל ביום שישי הקרוב בשכונת הדרים: כל דיירי השכונה יציגו בגינה הקהילתית את עסקיהם. עשרות כבר הצטרפו וגם אתם מוזמנים
במסגרת אירועי הגינה הקהילתית "הפרדס בהדרים" יתקיים בשישי הקרוב הפנינג מוזיקה בו יוקמו דוכנים סדנאות והפעלות של בעלי עסקים בשכונה .

בנוסף יוקם מתחם "ילדים עושים עסקים" בו יוכלו הילדים למכור מעשה ידיהם במחירים סמליים. מיזם הגינה הקהילתית מעודד את תושבי השכונה למעורבות, שיתוף והשפעה בסביבת חיינו, מספרת מירב בן אלישע להשרון פוסט.

הגינה הוקמה בדצמבר 2013 "הפרדס מתעורר לחיים" הפרדס אשר בעבר היה מוזנח ועזוב הפך להיות מרכז קהילתי המייצר מיזמים שונים, (פיסול סביבתי, ערבי מוזיקה ושירה, ארוחות משותפות ועוד).

את המיזם הנוכחי "שכנים עושים עסקים" מנהלות כאמור ענת אשר ומירב בן אלישע, היענות התושבים מדהימה, בעלי עסקים רבים הצטרפו ונרשמו לאירוע.

אז מה עוד מחכה לנו בהפנינג בשישי?

"קבלת שבת משפחתית וקהילתית, ברוח אחרת. 

ההפניניג יתקיים ביום שישי ה 21/11 בשעה 14:00 נקיים הפנינג של מוזיקה, דוכנים, הפעלות לילדים והפתעות נוספות שכולו מטעם ולמען תושבי השכונה. "כדי שנכיר את השכנים שלנו, את המוצרים והשירותים שלהם – וכך נחזק את הקהילה הקרובה לנו", אומרת ענת. 

בעלי עסקים המתגוררים בשכונה המעוניינים להציג עסקיהם במקום מוזמנים ליצור קשר עם מרב  ,052-389-7117
או עם ענת 054-4556855

חשוב לציין כי בעלי העסקים יופיעו בחינם בהפנינג ועשרות בעלי עסקים כבר נרשמו ביניהם אולפן הקלטות נייד, אופנה, תכשיטים, אומנות ועוד. 

הציבור כולו מוזמן להגיע!


תגובות