הורים לילדים בצהרונים בכפר סבא דורשים מהעירייה: הציבו שמירה על הילדים

אפרת נחום מלניק, אמא לילד בצהרון, פנתה לראש העירייה יהודה בן חמו וחברי המועצה בדרישה להציב שומרים בבתי הספר בשעה שילדי הצהרונים שוהים בו “אבקשם בכל לשון של בקשה שלא להפקיר את בטחון ילדינו”
חזרתי אתמול. הנושא בבדיקה כולל השלכות הרוחב לגבי כלל הצהרונים בעיר. החלטה תתקבל בימים הקרוביםבר אילן שהוקם השנה, הנני לעדכנכם בבעיית בטיחות חמורה בה נתקלנו", מציינת מלניק בפנייתה "בכל פעם שאנו אוספים את ילדינו מן הצהרון השער של בי"ס פתוח לרווחה ללא כל שמירה של שומר או לכל הפחות זמזם עם קוד על השער".

לטענת ההורים, כל דכפין יכול להגיע "וחס ושלום ולפגוע או לחטוף לא עלינו ילד שיצא מהכיתה לשירותים או לשתות מים מן הברזיה".

יצויין כי מעבר ל-30 ילדי הצהרון קיימים בבי"ס גם חוגים רבים מטעם העיריה והבעיה היא לא רק של ילדי הצהרון אלא גם לילדי החוגים.

"נעשו פניות על ידינו לקב"ט ולמר עוזי כהן, אך הבנו שאין שומר בבי"ס בשעות שבין 15:00 ל-17:00 (להבדיל מבי"ס ברנר ואוסישקין לדוגמא) היא משום ששם קיימות כיתות של חינוך מיוחד, או משום שקיימים יותר מ-100 איש בבי"ס באותן שעות.

אין לנו את הנתונים לגבי מס’ ילדים השוהים הן בצהרון והן בחוגים באותה עת, ויש להניח שיש לפחות כ-60 ילדים בכל יום, מכל מקום, אבקשם בכל לשון של בקשה שלא להפקיר את בטחון ילדינו, אלא למצוא פתרון דחוף לבעיה". 

יו"ר האופוזיציה יובל לוי פנה למנכ"ל העירייה בנושא "אומנם משרד החינוך מממן שמירה אולם התוספת המבוקשת של מאבטחים בשכר מינימום לתקופה הנוכחית תעלה פחות מנסיעה לגרמניה בשליחות דיפלומטית עלומה או תוספת תמוהה של מיליון שי לפינוי הזבל. אודה לטיפולך בבקשתם וכן לעידכון בחוזר כמה תעלה לעירייה תוספת שעתיים אבטחה לחודש". 

מנכ"ל העירייה אשל ארמוני השיב לפניות הרבות שהגיעו במייל להנהלת העירייה:"הנושא בבדיקה כולל השלכות הרוחב לגבי כלל הצהרונים בעיר. החלטה תתקבל בימים הקרובים". 

תגובות