היכל התרבות החדש בכפר סבא: גל תלונות מהציבור

התלונות בכל הנוגע למצב הבטיחות בהיכל התרבות החדש בכפר סבא שעלותו הסתכמה בשבעים מיליון שקלים ממשיכות להציף את מערכת השרון פוסט
למרות גל התלונות מציבור המבקרים בהיכל טרם פתרה הנהלת העירייה את המצב הבטיחותי הדורש פתרון מיידי.

בתחילה הכחישה הנהלת העירייה את הבעיה ופתרה עצמה בכך ששיגרה למערכות העיתונים את תגובות האדריכל. כאשר נערמו התלונות אמרו שראש העירייה יכנס את כל הגורמים לטקס פתרון.

עד כה טרם התייחסה העירייה למצב באופן גלוי תוך הסבר מפורט לציבור מה ייעשה בנדון. את התלונה הבאה העברנו לסמנכל העירייה רון קוגמן ונעקוב אחר התייחסותו. 

ד"ר צ. י סיפר על תרחיש מאחד הערבים בהם ביקר בהיכל "עונת הקומצרטים הקלאסיים נפתחה בחגיגה אופראית מרשימה בברכת ראש העיר. המנצח על התזמורת הסימפונית רעננה פתח את הקומצרט בדברים על היכרותו רבת השנים את אולם התרבות הזה ותאר את האולם המחודש במילה אחת "וואו". ואכן, האולם יפהפה הקירות מקורי העץ, היציעים, המושבים והבמה. אבל איך זה קרה שהכניסות והיציאות הצרות של האולם -שתיים בלבד, אליהן ניתן להגיע רק בטור אחד במעלה מדרגות בכל צד של האולם.

"יציאת המשתתפים בתום ההקונצרט ארכה כ-20 דקות. מה יקרה במקרה חרום חלילה, פיגוע או שרפה. נכון, ישנה גם יציאת חרום אחת בתחתית האולם בצד שמאל אך היא מוליכה לחללים מתחת לפני הקרקע. האם לא חשבו על כך מראש? מי הם אלה שהעניקו אישור בטיחות לאולם?". 

כאמור אנו ממתינים להתייחסותו של קוגמן. 

תגובות