אוהדי הפועל מבקשים שדרוג: “אצטדיון לויטה הוא האצטדיון הכי מיושן בארץ”

אוהדי הפועל שיגרו לראש העירייה בקשה לפעול לשיפוץ אצטדיון הכדורגל “את המגרש הביתי תכננו ב1969. לצערנו כיום 45 שנה אחרי מדובר באיצטדיון הכי מיושן בארץ אשר לא מכבד קבוצת משתי הליגות הראשונות”
אוהדי הפועל כפר סבא מציינים עוד בפנייתם לבן חמו "הקבוצה אותה אנו אוהדים עברה ב20 השנה מספר משברים קשים של ניהול אשר דירדרו אותה ואת הסמל והשם של הקבוצה עד לליגה א’. כיום, בעזרת בעלים חדשים מהעיר אשר שם לו למטרה לקדם את הקהילה המועדון עלה לליגה השנייה ואף כיום נמצא בצמרת הליגה. החגיגה יכלה להיות מושלמת אלמלא המגרש הביתי.
מדובר באיצטדיון הכי מיושן בארץ אשר לא מכבד קבוצת משתי הליגות הראשונות. כמו איצטדיונים מפוארים בפתח תקוה, נתניה, חיפה ובאר שבע ואנו נשארנו הרחק מאחור".

עוד צויין בפניה "הבניה של מגרש אתלטיקה סביב האיצטדיון בזמנו הייתה רעיון לעתיד אך בפועל כיום היא מרחיק את הקהל מהמגרש ומקשה על הקהל לראות את המשחק, לחוש את המשחק ולהיכנס לאווירה. אפילו קבוצה קטנה כמו עירוני ניר רמה"ש הקימה יציע זמני בעלות נמוכה בצד הדרומי אשר כיום נותן לקהל אפשרות צפייה מצוינת וקרובה לדשא. אנו יודעים כי בניית איצטדיון (בין אם הקמה חדש במיקום חדש או הריסה ובנייה במקום איצטדיון לויטה הנוכחי) דורשת שנים של תכנון והקמה.
אבל מבקשים להתחיל את התהליך בהקדם האפשרי. בנוסף, עד אז לפחות לשקול הקמת יציע זמני כפי שיש ברמת השרון בעלות נמוכה אשר תספק לשנים הקרובות את צרכי הקהל". 

יו"ר האופוזיציה יובל לוי ביקש ממנכ"ל העירייה אשל ארמוני להעלות את הנושא לדיון בישיבה הקרובה, תוך דרישה לאמת את דברי ראש העיר, כך לדבריו, "האם אמר מעל הבמה בטכס פתיחת היכל התרבות כי הושקעו מאה מיליון ש״ח בשיפוץ היכל התרבות?.
ב. האם לאחר השקעת כמאה מיליון ש״ח לפי דבריו – מדוע לא יושקעו מאות אלפי ש״ח באיצטדיון? בתיכנון? ביציע? ג. האם השוויון של אוהדי הספורט מול באי היכל התרבות אינו מצדיק השקעה שכזו ? ד. כמו שבהיכל התרבות היו שיקולי בטיחות שהביאו לבנייתו מחדש מן הסתם יש לוודא שאין פגם בתנאי הבטיחות באיצטדיון". 

נושאים אלו כאמור יועלו בישיבת מועצת העיר בתחילת דצמבר. 

תגובות