הדרך הנכונה ביותר לבחור את המכונית המשפחתית שלכם

 במאמר תוכלו ליהנות מנקודות חשובות ובסיסיות עליהן יש לתת את הדעת בעת בחירת המכונית המשפחתית הבאה:


בחירת המכונית המשפחתית אינה עניין של מה בכך – מדובר לא רק בכלי התחבורה אשר ישרת את משפחתינו בשנים הקרובות, אלא גם בכלי אשר צפוי להיות אחראי על הביטחון האישי שלנו ושל ילדינו, על בסיס יום יומי. בעולם בו אנו חיים מכונית המשרתת את המשפחה הינה דבר נפוץ ולכן מובן מאליו עבור אנשים רבים, אך בפועל אסור לעולם להקל בכך ראש – עלינו לבחור את המכונית המשפחתית בקפידה ובכובד ראש, ולקחת בחשבון שיקולי בטיחות אישית, שיקולים כלכליים ועוד.

להלן כמה נקודות חשובות ובסיסיות עליהן יש לתת את הדעת בעת בחירת המכונית המשפחתית שלנו:

צמצום רמת הסיכון קודמת לכל

ישנם כאמור שיקולים רבים בעת בחירת רכב משפחתי, אך כל הורה וודאי יסכים כי הדבר החשוב ביותר עבורו הוא הביטחון האישי של ילדיו. שימוש ברכב אמנם הינו דבר נפוץ, שגרתי ויום יומי, אך חשוב לזכור כי אנחנו בכל זאת נוסעים במהירות גבוהה של עשרות קילומטרים לשעה, מהירות אשר הינה בעלת פוטנציאל נזק רציני במקרה המצער של תאונה.  לכן, בעת בחירת מכונית משפחתית עלינו לחפש קודם כל את מאפייני הבטיחות של אותו דגם ולוודא כי מדובר ברכב בטיחותי עד כמה שניתן על מנת שנוכל לצמצם את רמת הסיכון שלנו למינימום האפשרי.

כיום ניתן למצוא בכל רכב משפחתי נפוץ דוגמת טויוטה קורולה אביזרי בטיחות בסיסיים וחשובים, אך עדיין חשוב לוודא כי הרכב שאנחנו מתכננים לרכוש מכיל מערכת בלימה חדשנית, כריות אוויר הן לנהג והן לשאר נוסעי הרכב וכד’. יש לעבור על המפרט הבטיחותי ולוודא כי הדגם עומד בכל הסטנדרטים המתקדמים ביותר מבחינה בטיחותית. כמובן שבדיקה זו חשובה שבעתיים כאשר מדובר ברכב יד שנייה, אז גם חשוב לקחת את הרכב למוסך מורשה ולוודא כי כל מאפייני הבטיחות פועלים כראוי.

שיקולי מחיר – יש לחשוב גם על העתיד

לאחר שטיפלנו בנושא הבטיחות ואנחנו בטוחים כי המשפחתית שנרכוש הינה בטוחה מספיק לנו ולמשפחתינו, ניתן להתפנות לשיקולי עלות. כאן חשוב לזכור כי המחיר המיידי שאנו משלמים אינו בהכרח השיקול הכלכלי היחידי. בכל הנוגע לרכב משפחתי יש לקחת בחשבון גם את הבלאי הצפוי לרכב, את כמות התיקונים והטיפולים שאנו צופים לרכב וכד’. למשל, רכבים משפחתיי מתוצרת טויוטה נוטים להיות אמינים ומצריכים טיפולים מעטים וזולים יחסית בטווח של כמה שנים טובות קדימה. לכן, גם אם נשלם מעט יותר עבור רכב בעת הקנייה, אנחנו יכולים לחסוך המון בטיפולים ותיקונים בשנים הקרובות, וכך למעשה לבצע עסקה כדאית מבחינה כלכלית.

גם תנאי התשלום והשדרוג העתידיים חשובים מבחינה כלכלית – כפי שניתן למצוא למשל בסוכנויות רכב גדולות דוגמת טויוטה חיפה או תל אביב, מבצעים שונים לרכישה בתנאי תשלום נוחים, ושדרוג עתידי של הרכב בעוד מספר שנים לא רב עשויים להפוך את העסקה לכדאית מבחינה כלכלית, ולהבטיח כי נמשיך לנהוג ברכב משפחתי חדש ואיכותי לאורך שנים רבות.

לסיכום, אין להקל ראש בתהליך בחירת המכונית המשפחתית שלנו. מדובר בהחלטה חשובה ומשמעותית אשר אם נעשית באופן שקול ומעמיק יכולה להבטיח את בטיחות המשפחה שלנו, ולחסוך לנו הרבה מאוד כסף.

לקבלת מידע נוסף אודות טויוטה משפחתית לחצו כאן

תגובות