הפקת ימי גיבוש לעובדים באזור השרון

בעלי עסקים ומנהלים רבים מבינים היטב את החשיבות של ארגון והפקת ימי גיבוש לעובדים. אולם, במקרים רבים הפקה של ימי כיף וגיבוש יכולה להיות משימה לא קלה, ואפילו מייאשת
הפקה שכזו מצריכה ארגון של אוכל וכיבוד, הסעות מהמשרד, פעילות או אטרקציה מהנה, שתעביר את היום בנעימים ועוד. לא רק שעל המארגנים לדאוג לכל הפרטים הללו, עליהם גם לתאם בין כל הגורמים, ולדאוג שהכל יתנהל כשורה. אחד הקשיים הגדולים ביותר בהם נתקלים מנהלים רבים בבואם לארגן יום גיבוש לצוות הוא הצורך בבחירת פעילות או אטרקציה אשר תתאים לכלל עובדי המשרד. לעיתים קשה מאוד לבחור פעילות אשר תתאים לגברים ונשים כאחד, לגילאים שונים, ולעובדים אשר מגיעים מחלקים שונים באוכלוסייה. המדריך הבא יסייע לכם בארגון יום גיבוש וכיף באזור השרון לעובדים, אז המשיכו לקרוא.  

מדוע כדאי להשקיע בהפקת ימי גיבוש לעובדים?

בעבר, ארגון והפקה של ימי גיבוש לעובדים היו בגדר מותרות, ומנהלים מעטים מאוד הקדישו את הזמן והמשאבים הכלכליים על מנת לארגן יום שכזה. אולם כיום, מנהלים רבים הבינו כי יום כיף שכזה טומן בחובו מספר רב של יתרונות, ולכן החליטו בכל זאת שההשקעה משתלמת. הנה לכם מספר יתרונות חשובים שתוכלו להשיג בעת ארגון של יום כיף לצוות:

·         יציאה מהשגרה: שגרת העבודה הלוחצת מתישה את כולנו. פגישות, מטלות, ישיבה שעות ארוכות מול המחשב, מצגות, תוכנות, מיילים, והרשימה עוד ארוכה. יום גיבוש וכיף של הצוות הוא אופציה מצוינת לשבירה של השגרה המעייפת והמשעממת, בו אפשר להתנתק ליום אחד מכל שיחות הטלפון והפגישות ופשוט ליהנות ולנוח.

·         אמירת תודה: ארגון של יום כיף הוא אפשרות מצוינת להביע את תודתכם לעובדים אשר מקדישים את מירב זמנם ומרצם לעסק. תוכלו לארגן יום כיף בסיומו של פרויקט גדול, וכך להראות לעובדים את הערכתכם.

·         תרומה עתידית לעסק: לבסוף, כל מנהל יודע כי עובדים מרוצים משמע עסק מוצלח, ואחת הדרכים הטובות ביותר להפוך את העובדים למרוצים היא לארגן בעבורם יום כיף מהנה, למלא את המצברים, ולהרגיש מוערכים.    

רעיונות לימי גיבוש לעובדים בשרון  

אספנו בעבורכם מספר רעיונות לימי גיבוש לעובדים באזור השרון:

·         סיורי סגווי: תוכלו לקחת את כל הצוות לסיור על גבי הסגווי באזורים שונים בשרון. הסגווי הוא כלי רכב דו גלגלי, המונע באמצעות הגוף בלבד, קל לתפעול, זמין ונוח. נסיעה על סגווי אינה מצריכה רישיון או כישרים מיוחדים, ולכן היא יכולה להיות אטרקציה מצוינת לכלל העובדים.  

·         פיקניק בירקון: תוכלו לשכור קייטרינג איכותי שידאג לכיבוד ולאוכל, ולארגן מפגש בחיק הטבע. מוזיקה טובה, אוכל טוב, והעובדים מרוצים.   

·         סדנאות והרצאות: לבסוף, תוכלו לרשום את העובדים שלכם לאחת מן הסדנאות או ההרצאות הרבות אשר מתקיימות באזור השרון. תוכלו ללכת להרצאה בנושא העצמה, תוכלו ליהנות מסדנאות בישול ואפייה וגם תוכלו להשתלב סדנאות לימוד שונות.

 

תגובות