אוהדי הפועל כפר סבא הפגינו בדרישה לשיפוץ האצטדיון המיושן

אוהדי הפועל הגיעו לישיבת מועצת העיר במחאה על מצבו של האצטדיון. ענת קלומל חברת המועצה העלתה הנושא לדיון בניסיון לסייע וקיבלה כרטיס אדום מהבעלים של הקבוצה סתיו שחם:”מן הראוי היה לבוא לדבר איתנו לפני שמעלים את הנושא למועצה”
ראיתם פעם מישהו שמנסה לסייע ומקבל נזיפה? ובכן, מראה כזה לא קורה הרבה אך קרה בישיבת מועצת העיר האחרונה. 

חברת המועצה מסיעת תפו"ח ענת קלומל העלתה הצעה לסדר לפיה היא מבקשת להתחשב באוהדים ולשפץ האצטדיון הישן שאינו יכול להכיל אלפי אוהדים.

לישיבה כאמור הגיעו אוהדים רבים והבעלים סתיו שחם. 

ראש העירייה יהודה בן חמו היה ראשון המגיבים להצעתה ופתח נאומו כשהוא מפליג בדברי שבח רבים לבעלים סתיו שחם. 

נאום ההלל של בן חמו ניפק את התוצאה הרצויה ושחם החמיא לו בחזרה וגער בקלומל:"מן הראוי היה לדבר איתנו קודם להצעה לסדר"…

קלומל כמו שאר המפגינים הסבירו כי חבל ששחם לא בירר בעצמו את העובדות משום שקלומל שוחחה עם רבים מהאוהדים וקיבלה מהם המידע הנדרש.

לנזיפה הצטרף לאחר מכן גם בן חמו שטען שחבל שקלומל לא ביררה הנושא שכן הוא כבר מטפל בזה…

כמובן ששאר חברי הקואליציה החרו החזיקו אחרי ראש העירייה וקראו לה קריאות כמו "לכי תראי מה קורה ברעננה וכדומה"….

בן חמו המשיך בשבחים לעצמו "אני כבר מטפל בזה חודש וחצי"…ולשחם פירגן "היום שומעים את השקט התקשורתי בזכות סתיו שחם ומגיע לו שאפו אחד גדול". 

והמשיך בסדרת הנזיפות בענת קלומל "כשמגישים הצעה לסדר ראוי ללמוד את הנתונים קצת יותר".

שחם עצמו תרם בחזרה לבן חמו כשגער בקלומל באופן תמוה למדי, אולי בכדי להוכיח לבן חמו שידו לא הייתה בדבר..:"מן הראוי לפני שמעלים שאילתה לפנות אלינו ולברר. אני מאוד הופתעתי על השאילתה מבלי שאף אחד פנה אלי". 

"אחד האוהדים אמר לנו "מר שחם, הגעת למועצת העיר הרי, ידעת על השאילתה, מדוע לא פנית טרם הדיון לגברת קלומל? הגברת הגיעה במטרה לסייע לנו והחשש גורם לך לעשות מעשה פחדני ולנזוף בה?! התאכזבנו ממך ומהלקקנות שהפגנת". 

בסוף הישיבה עוד ניסתה קלומל להוציא הבטחה לתאריכי יעד לטיפול בבעיה ואז החזיר לה ראש העירייה יהודה בן חמו בלעג "מה לא ברור?פעם הבאה אני אשים כתוביות פה כדי שתביני..(כשהוא מראה על גופו)…

חשוב לציין כי בכל פעם שעולה במועצת העיר הצעה לסדר או שאילתה ראויה של האופוזיציה, ראש העירייה גוער באופוזיציה "חבל שלא ביררתם לפני"…או "התפרצתם לדלת פתוחה"…או "אני בדיוק מטפל בזה"…וכדומה. 

קלומל ענתה בנאומה:"מדוע נרדמתם כל כך הרבה שנים מאז שנת 2006 שדנתם בנושא זה בישיבת המועצה? האוהדים קוראים שוב ושוב שהאצטדיון מיושן ואף אחד לא מתייחס אליהם. האוהדים טוענים שבנו אצטדיונים בערים אחרות ורק בעיר כפר סבא האצטדיון תוכנן בשנת 1965, הוחלט על הקמתו בשנת 1969 ונכנסו אליו בשנות ה – 80. האצטדיון לא מתאים לחווית צפייה בשנת 2015".

קלומל ציינה כי  אפילו בנס ציונה הקימו אצטדיון חדש כאשר הקבוצה שלהם בליגה א’ ואילו הפועל כפר סבא בליגה לאומית. בערים כסחנין, נצרת, עכו – ערים חלשות יש אצטדיונים ברמה, בוודאי שבפתח תקווה, הרצליה ובמיוחד ציינה את האצטדיון של סמי עופר שנבנה בעיר חיפה ולו חניות, מסעדות והוא מפואר מאוד.   

קלומל "האוהדים טוענים שהיה משחק מול ביתר ירושלים והיו צריכים להגיע כמה אלפים של אוהדים לא היה מקום עבור אורחים באצטדיון ולכן המשחק עבר לרמת גן". 

מחוץ לישיבת המועצה התקיימה משמרת מחאה של עשרות מאוהדי הקבוצה עם שלטים בידיהם שקראו לשיפוץ ולשדרוג האיצטדיון.

אחד ממארגני משמרת המחאה שגיב אנגלשטיין אוהד הפועל כפר סבא ציין כי האוהדים רוצים שיפוץ של האיצטדיון שנבנה בשנות ה-80.ישן ומיושן, "אין בו חוויית צפייה, היציע ממוקם רחוק מהדשא, הקהל יושב ממש על הקווים.אנו רוצים איצטדיון חדש כמו שמגיע לעיר כמו כפר סבא".

אגלשטיין הוסיף כי "אנו נדרוש את זכותנו עד אשר יוקם איצטדיון. אנחנו לא נחכה ומשיך עם המחאות עד אשר יוקם איצטדיון חדש". 

בסוף הדיון בנושא הצטרף חבר המועצה יובל לוי שאיחר לישיבה וקיבל בשקט הסברים מחברתו לסיעה ענת קלומל, תוך שהוא מקבל קבלת פנים לועגת מראש העירייה, יהודה בן חמו שקרא בקול רם "איזה אווירה טובה הייתה פה עד עכשיו, למה אתה מקלקל אותה?".

תגובות