חגג יום הולדת מאה וגם 70 שנות נישואין

המרכז יום לקשיש בכפר סבא חגג יום הולדת לתושבים שהגיעו לגיל 100. המרכז הינו אחד המפעלים הקהילתיים החשובים ביותר העומדים לרשות הציבור בעיר. המרכז מנוהל על ידי העמותה למען הקשיש בסיוע משרד העבודה והרווחה, עיריית כפר סבא ובליווי אש”ל
בין החוגגים, תושבת העיר יונה קרואני שעלתה מתימן הישר לעיר כפר סבא בשנת 1949. ליונה עשרות נכדים, עשרות נינים ואפילו בני נינים. יונה מספרת כי "המתכון לאריכות חיים זה אוכל טבעי, הכי פשוט, הרבה ירקות ומרק תימני טעים".

בנוסף חוגגת רבקה שטיינבוק שהחליטה לעלות ארצה בגיל 18 מפולין ולהתיישב במושבה כפר סבא. רבקה למדה עברית אצל יקירת העיר, טובה גלר, והתנדבה שנים רבות בבית החולים מאיר "כפר סבא זה הבית שלי. 5 פעמים בשבוע אני באה למרכז היום לקשיש ונהדר כאן. אני מקפידה לבצע התעמלות וזה מעניק לי אנרגיות רבות".

חתן יום ההולדת מנשה קידר חוגג שמחה כפולה. השנה הוא ואשתו חסיה חוגגים 70 שנות נישואין יחד. מנשה הינו ניצול שואה מפולין ומרבה לבקר במרכז היום לקשיש ולקחת חלק במגוון הפעילויות במרכז. הוא מספר כי "כפר סבא התפתחה מאוד בשנים האחרונות. זה מקום טוב לגור בו, אני מאוד מחובר לעיר!".

מאות קשישים בני העיר הינם חברים במרכז היום לקשיש אשר נהנים ממגוון רחב של שירותים המוענקים באהבה רבה ומועברות בו פעילויות על ידי עובדים מקצועיים ומיומנים ובסיוע מתנדבים מסורים.

תגובות