נחנך סניף ‘כנפיים של קרמבו’ כפר-סבא

“כנפיים של קרמבו” הינה תנועת הנוער, הראשונה והיחידה מסוגה בעולם, המשלבת במסגרת חברתית אחת ילדים ונוער עם ובעלי צרכים מיוחדים. בתנועה אלפי פעילים, ילדים ובני נוער, הורים, אנשי מקצוע ובוגרי התנועה
קיימים 33 סניפים ברחבי הארץ, ועד סוף שנת 2015 עתידים לפעול 50 סניפים באופן מלא. במהלך האירוע הוצגו פעילותיה המגוונת של התנועה, בהם משולבים בני נוער מהחינוך הכללי עם החניכים מהחינוך המיוחד הזוכים למנעד רחב של פעילות מותאמת במסגרת התנועה. האירוע התקיים בחט"ב שרת שתהווה את הבית החדש של התנועה בכפר סבא.

ח"כ יאיר לפיד יו"ר "יש עתיד" נשא דברים במהלך הטקס ואמר לנוכחים: ״נשבעתי לעצמי שכל עוד אוכל, מרכז עבודתי יהיה לעזור לאנשים שקשה להם לעזור לעצמם. ההחלטה האחרונה שהעברנו לפני פירוק הממשלה הוא להבטיח העסקת 3% בעלי מוגבלויות מהעובדים במגזר הציבורי. (לעומת 1% שהיה טרם לכן). מי שמתנדב ב’בכנפיים של קרמבו’ יודע שלא אנחנו אלה שעושים להם טובה, אלא אנחנו עושים טובה לעצמנו. דם אחד יכול לשנות חדר, חדר משנה בית, בית משנה שכונה, שכונה משנה עיר, עיר משנה מדינה ומדינה משנה את העולם. אתם משנים את העולם. כשאנשים צעירים רוצים לשנות את העולם, הוא ישתנה״

שר הרווחה לשעבר, מאיר כהן ״יש עתיד״: ״החלטתי על חיבור של משרד הרווחה עם ״כנפיים של קרמבו״ והכפלת פעילותם תוך שימת דגש על הגעה לאלפי ילדים בפריפריה, מתוך ראיה של שוויון ומתוך אמונה שמגיע לילדים ולהורים המיוחדים האלה תמיכה מהמדינה בכל הכוח״.

מנכ"לית התנועה, אופירה רותם בירכה את הנוכחים ואמרה: "בתנועת הנוער שלנו לא מגרשים את החושך, אלא מגדילים את האור. בני הנוער פועלים ממקום של שמחה ואהבה. משרד הרווחה בהובלתו של מאיר כהן ("יש עתיד") סייע ותמך במיזם משותף שבזכותו הכפלנו את מספר הסניפים לפעילות מבורכת זו, ובכך ומצליחים להעלות את איכות החיים של הילדים ובני הנוער בעלי הצרכים המיוחדים ובני משפחותיהם. אני שמחה לקחת חלק בחנוכת סניף נוסף של התנועה שמובילה לשינוי עמדות בחברה הישראלית".

יהודה בן חמו ראש העיר כפר סבא יחד עם אורחי הכבוד – יו"ר מפלגת "יש עתיד" יאיר לפיד, שר הרווחה לשעבר, מאיר כהן, יו"ר "כנפיים של קרמבו" ניר ברונשטיין, ומנכ"לית "כנפיים של קרמבו" אופירה רותם, הדליקו נרות חנוכה עם פעילי וחניכי הסניף החדש של תנועת הנוער.

תגובות