ד”ר גור שמואל, מנהל המרכז לבריאות הילד בכפר סבא מככב בקמפיין החדש של כללית

הצילומים נערכו באולפן בפתח תקווה, שם התקבצו רופאים ואחיות מכל חלקי הארץ ומכל המחוזות. בקמפיין שצולם לפני כשבוע בפתח תקוה השתתף ד”ר גור שמואל, מנהל המרכז לבריאות הילד בכפר סבא.

‘כללית’ עלתה בסוף השבוע האחרון בקמפיין פרסומי חדש באמצעות משרד הפרסום ‘פובליסיס’. הקמפיין מציג את מובילות ‘כללית’ בעולם הבריאות דרך המסר של "ארגון הבריאות הגדול בישראל, עובד בשבילך". מסר המדגיש את העוצמה והגודל של כללית ויחד עם זאת, את מחויבותם של הצוותים המקצועיים לפעול למען בריאותו של הלקוח. הקמפיין מציג בפני הציבור את השירות הרפואי מיטבי הניתן באמצעות עשרות אלפי עובדים במרפאות הקהילה ובבתי החולים שבבעלות כללית, צוותים אשר עובדים כולם כתף אחת למען המטופלים.

הצילומים נערכו באולפן בפתח תקווה, שם התקבצו רופאים ואחיות מכל חלקי הארץ ומכל המחוזות. בקמפיין שצולם לפני כשבוע בפתח תקוה השתתף ד"ר גור שמואל, מנהל המרכז לבריאות הילד בכפר סבא.

ד"ר גור: "זו הייתה חוויה נחמדה מאוד לקחת חלק בקמפיין שמציג את הארגון בו אני עובד ונותן שירות למטופלים שלי. כבר ביום ראשון בבוקר קיבלתי תגובות מהילדים שהגיעו למרפאה וסיפרו שראו אותי בטלוויזיה. אין ספק שיש פה מסר יפה לציבור שאנחנו הרופאים, האחיות וכלל הצוות באמת מיצגים כלפי חוץ את שירותי בריאות כללית".



תגובות