ראש העיר יהודה בן חמו אירח בלשכתו את ניצב מוטי כהן מפקד מרחב השרון החדש

מפקד המרחב ניצב מוטי כהן: “כפר סבא היא מודל לחיקוי לראשויות אחרות. רוב העבירות בעיר הן עבירות של איכות חיים. יש שיתוף פעולה מקיף בין העירייה למשטרה דבר המניב תוצאות בשטח”
ראש העיר יהודה בן חמו ניפגש לפגישת היכרות עם ניצב מוטי כהן מפקד מרחב השרון שנכנס זה עתה לתפקידו. במהלך הפגישה סקר ראש העיר את הפעילות המשותפת של המשטרה והעירייה, פעילות ענפה וארוכת שנים. בפגישה שיבח את מפקד התחנה, סנ"צ ציון רצון על הפעילות המשותפת, ההירתמות והסיוע בכל הקשור לשמירה על בטחון התושבים ותמיכה בפעילויות העירוניות.

בפגישה אמר ניצב מוטי כהן כי כפר סבא היא מודל לחיקוי לראשויות אחרות. רוב העבירות בעיר הן עבירות של איכות חיים. אין פה פשיעה חמורה כבדה. יש שיתוף פעולה מקיף בין העירייה למשטרה דבר המניב תוצאות בשטח בהפחתה ברמת הפרות הסדר ושיתוף פעולה זה הוא מודל להצלחה גם לערים אחרות בסביבה".

בכפר סבא יוזמות רבות של העירייה המשטרה והתושבים כגון משמר השכונה, סיירות הורים, שוטרים צעירים. באמצעות פעילות קהילתית, עירונית ומשטרתית ניתן להגביר משמעותית את תחושת הביטחון.

יהודה בן חמו ראש העיר: ברך את ניצב מוטי כהן על כניסתו לתפקיד ואמר כי "כפר סבא היא עיר המגלמת בתוכה איכות אנושית, איכות סביבה ואיכות חיים; עיר צעירה ומתחדשת, הנהנית משילוב של אוכלוסייה צעירה וותיקה, דתיים וחילוניים, החיים זה לצד זה בסובלנות, הרמוניה וכבוד הדדי ומשמרים את צביונה המקורי ככפר קהילתי, חם ומאוחד.

אנו עובדים בשיתוף פעולה מתמיד עם תחנת המשטרה כפר סבא בהובלתו של מפקד התחנה, סנ"צ ציון רצון כל גורמי האכיפה בעיר, עיר ללא אלימות, משטרה ותושבים והתוצאות ניכרות בשטח. "

ניצב מוטי כהן שימש בעברו במגוון תפקידים כגון: כסגן מפקד מחוז מכרז ות"א, מפקד מרחב ועוד.

תגובות