שרן השכל, הגישה מועמדותה לפריימריז בליכוד: המועמדת הצעירה היחידה שהגישה מועמדות למשבצת נשים חדשות

בגיל חמש קראו לה חזירה מלוכלכת ומאז השתנו חייה. מצורך ילדותי להגן על העם שלה היא הפכה למטאור פוליטי שחושבת ברצינות לעשות כאן מהפך. בינתיים היא נלחמת למען ההולכים על ארבע וחולמת על חילונים ודתיים שמתנהגים כמו משפחה אחת. תכירו את שרן השכל, מתמודדת לרשימת הליכוד.

שרן סיימה מסלול של לוחמת במג”ב, היא סיימה קורס מכ”ים לצד גברים רבים, מגיל 14 היא מנהלת מאבק לצמחונות כבר 16 שנים, כאשר הדבר לא היה ב’אופנה’. היא פעילה חברתית וסביבתית, וזכתה באליפות ישראל בדיבייט לדוברים בשנתם הראשונה בשנה שעברה 
שרן החלה לעבוד בגיל 14. בד בבד עם לימודיה בתיכון אקסטרני היא עבדה בשעות אחה"צ כמלצרית על מנת לממן את הלימודים.

שרן, נולדה בקנדה ועלתה לישראל בגיל שנה. עד לגיוס גדלה שרן בעיר כפר סבא. לאחר שירותה הצבאי שרן התנדבה במשך שנים באוסטרליה בעמותה המצילה חיות בר, לאחר כמה שנים החליטה לחזור לארץ מסיבות ציוניות. שרן השכל התמודדה בבחירות האחרונות למועצת העיר כפר סבא מטעם הליכוד.

היא חברה בוועדה לאיכות הסביבה בעיריית כפר סבא, שרן מנהלת מאבק סביבתי כנגד הרשות הפלסטינאית, ועכשיו היא מבקשת להיות חברת הכנסת שתניף את דגל הצעירים והנשים. "אנחנו חייבות לשנות את המפה הפוליטית" ,היא אומרת "יש ייצוג נשי דל מדי בכנסת, ודאי אינו משקף את שיעורנו באוכלוסיה. אני המתמודדת הכי צעירה, והחלטתי ללכת על זה, אני באה עם אג’נדה מוצקת ועם רזומה מכובד של עשייה".

"אני סודנטית המשלמת שכר דירה, נוסעת באוטובוסים. פעילי ליכוד ותיקים התגייסו למעני כשמנגד הופעלו עלי לחצים כבדים לצאת מן המרוץ. הם אמרו לי שאני צעירה, עדינה, אמרו לי לתת קרדיט לאנשים מנוסים. אמרתי להם אז מה"?

תגובות