Felidae Trick – ההרכב הישראלי ברלינאי משיק סינגל וקליפ חדש

לאחר סבב הופעות מוצלח ביותר בגרמניה, משיק עמר ליכטנשטיין ולהקתו, פלידיי טריקFelidae) Trick), ההרכב ישראלי ברלינאי, את הסינגל והקליפ החדש “Romantically High” מתוך אלבומם השני patrimony אשר הוקלט בברלין, עיר מגוריהם של חברי הלהקה
ב- 28/02 תתקיים הופעת בכורה בתאטרון תמונע כחלק מסיבוב הופעות ברחבי הארץ

כיום כשברלין היא הדבר החם ביותר על המפה, עמר ליכטנשטיין ולהקתו, פלידיי טריק (Felidae Trick), ההרכב ישראלי ברלינאי אשר ממשיך לפרוץ גבולות בארץ ובחו"ל, משיק בארץ סינגל וקליפ חדש "Romantically High" מתוך אלבומם השני. Felidae Trick, היא להקת רוק אינדי אשר מושפעת מאוד מן הגל החדש ניו וייב של שנות השמונים.

השיר "Romantically High" הוא שיר אהבה פשוט, המושפע בלחנו מהקיור והביטלס. הקליפ צולם ברחובות ברלין ומציג את הווייתה של בחורה אחרי או לפני מפגש רומנטי דרמטי מזווית ראייה אחרת. מעין סיפור שקורה לכולנו בעיר הגדולה. העובדה שלא רואים את פניה, ורק את הליכתה הנמרצת, מבליטה שסיפורה אינו תלוי כל כך באישיותה, ונדמה שרבים חווים סיפור דומה. ניכר שהיא נסערת, ואולי מתחרטת או חוששת. בסוף הקליפ היא מגיעה לפארק, מעין אי ירוק בתוך העיר, לשם מגיעים לא מעט אנשים מעורערים ומהורהרים.

Felidae Trick העתיקה את מיקומה מתל אביב לברלין לפני כשנתיים, כאשר חצי מהרכב הלהקה הוא ישראלי וחצי גרמני. ההתעסקות המרובה בנושאי גלות ושייכות בשירים הביאה עמה את שם האלבום האחרון, "נחלת אבות" (patrimony) הכולל 12 רצועות מקוריות אותן כתב והלחין סולן הלהקה עמר ליכטנשטיין בהפקתו של Zare Pak מסלובניה. כזכור, הסינגל הראשון מן האלבום, You in Front, יצר באזז גדול ברחבי גרמניה. עמר ליכטנשטיין, סולן הלהקה, תל אביבי אשר מתגורר בברלין, מתעסק במוסיקה מילדותו. מלימודי מוסיקה קלאסית על פסנתר דרך גילוי מרעיש של מוסיקה ערבית ותימנית ועד מציאת אהבתו האמתית, מוסיקת הניו וייב.

חברי הלהקה:
עמר ליכטנשטיין – שירה, רוני מאיר – בס, מזוט גורזוי – תופים

תגובות