נבחרות הבנות של תיכון “גלילי”, זכתה בליגת העל לתיכונים בכדורעף זו השנה השלישית ברציפות

מדובר בגמר ה-16 של נבחרת בית הספר ב-20 שנות קיומה של ליגת העל בכדורעף לתיכונים

נבחרת הבנות של תיכון "גלילי" היא אלופת התיכונים בכדורעף לשנת 2014, זו השנה השלישית ברציפות. במשחק הגמר פגשו בנות "גלילי" את נבחרת תיכון "אוסטרובסקי" מרעננה בשחזור הגמר של העונה של השנה שעברה. ולאחר משחק מרתק ניצחו בנות "גלילי" בתוצאה של 3:0 כאשר השחקנית המצטיינת במשחק היתה אפיק לונדון .

יש לציין כי בנות תיכון "גלילי" זכו עד היום 8 פעמים באליפות ליגת העל בכדורעף של התיכונים. הליגה קיימת כבר 20 שנה ובנות "גלילי" הצליחו להעפיל לגמר 16 פעמים, מתוכם זכו הוכתרו כאלופות 8 פעמים. אירוע החגיגי התקיים במגרש הספורט של חט"ב ‘בר לב’ בכפר סבא.

מגמת הכדור-עף בתיכון "גלילי" מונה כ-70 תלמידות ותלמידים ועובדת בשיתוף פעולה עם מועדון הכדור-עף הפועל כ"ס. את הנבחרת מובילות גל לנדר, שחקנית נבחרת הנוער של ישראל ושל קבוצת הנשים הפועל כ"ס, חן אברמוביץ, נטע קופר ויולי גולדשטיין, שחקניות נבחרת הנערות של ישראל.

צוות המגמה כולל את אבי גרינברג, רכז המגמה ומאמן נבחרת הבנים, חגי זמיר מאמן נבחרת הבנות, משה כהן מאמן הכושר ומנהל הקבוצה וגיל ריב שהצטרף השנה לסגל המאמנים ומאמן את תלמידי המגמה במועדון הפועל כפר סבא.

ראש העיר יהודה בן חמו ברך את נבחרת הבנות ואמר בהתרגשות כי "אני גאה בבנות תיכון ‘גלילי’ שהביאו לכפר סבא את הגביע בפעם השלישית ברציפות. ערכים של התמדה, נחישות והוגנות הם ערכים, שמובילים את העיר כולה וכמובן גם את הקבוצה של הבנות הנפלאות. אין ספק כי בזכות הנחישות שלכם ושל המאמנים שלכם העיר כפר סבא על המפה. בשמי ובשם כל תושבי העיר ולאחל לכם בהצלחה רבה בהמשך הדרך".

יעל מטלון מנהלת ביה"ס, "מדובר בגמר ה-16 של נבחרת בית הספר ב-20 שנות קיומה של ליגת העל, הישג שאין לו אח ורע בספורט הישראלי בגילאי נוער".

תגובות