הורים בחטיבת שז”ר מתנגדים לתוכנית לימוד עם מחשבים ניידים: ביקשו מאיתנו לרכוש מחשבים באלפיים שקלים

חט”ב שז”ר בכפר סבא נבחרה ע”י משרד החינוך מבין 1000 בתי ספר בארץ להוביל את מהפכת התקשוב בעיר. התכנית הינה בשיתוף משרד החינוך ועיריית כפר סבא.
ההורים אשר הלינו טענו כי לילדיהם יש מספיק שעות מחשב בבית וכי בבית הספר היה מצופה לתוכנית לימודים רגילה "מה עוד שביקשו מאיתנו לרכוש מחשבים בעלות של כאלפיים שקלים לתוכנית. לא פלא רק פה הסכימו לקחת חלק בתוכנית". 

ראש העיריה יהודה בן חמו, "אני מברך את הצוות החינוכי של חט"ב שז"ר ואת תלמידי בית הספר על בחירתם המכובדת לקחת חלק בפרויקט היוקרתי של משרד החינוך. אני מאמין כי המהפכה הטכנולוגית צריכה להתקיים גם בין כותלי בית הספר ורואה חשיבות רבה בשילובם של מחשבים כאחד מאמצעי העזר, שיכולים להפוך את הלמידה לחווייתית מאתגרת ומותאמת למאה ה- 21. אני מודה גם לוועד ההורים על ההובלה של תכנית מאתגרת זו".

דב רקוביץ, מנהל אגף החינוך בעיריית כפר סבא, "חטיבת שז״ר נבחרה לקחת חלק בתכנית בשל ניסיונה העשיר בתכנית ״כתום״. תכנית המשותפת לעירית כפר סבא, למשרד החינוך, למכון וייצמן ולמכון דוודיסון, במסגרתה 2 כיתות בכל שכבה למדו באמצעות מחשבים ניידים. לאורך 9 השנים האחרונות זכה הצוות החינוכי להכשרה מקצועית בתחום ההוראה המתוקשבת והתלמידים נחשפו ללמידת חקר ולעבודה עצמית ברמה גבוהה". 

תגובות