מעלים לסדר היום את הנושאים הבוערים ברעננה

שלום לכל קוראי ” השרון פוסט”,

קוראים לי אוריה עמרני, ואני אסטרטגית ואשת תקשורת במקצועי מזה כשני עשורים. אני אוחזת בתואר שני בתקשורת המונים, וחלק לא מבוטל עשיתי כקמפיינרית של מאבקים ציבוריים וטיפול במשברים.
אני רואה במקצוע שבחרתי – שליחות ציבורית. לא פחות. התקשורת, ובתוכה הרשת – הפכה בעשר השנים האחרונות – לפלטפורמה משפיעה מיידית, מהירה ומשנה גורלות . לא פחות.
הרשתות החברתיות -שברו את הסדר הישן: הן מנגישות את המידע לכולם. ויוצרות סדר אזרחי וחברתי חדשות לבקרים. כבר אין סודות. ואם יש- הם יחשפו. לטובת האזרח הקטן. זה, שבד”כ וברוב המקרים – לא מודע לזכויותיו, ונידרס תחת גלגלי הבירוקרטיה.

אנו בפתחה של שנה אזרחית חדשה. המטרה של הטור הזה הוא להעלות לסדר היום הציבורי ברעננה: מפגעים, בעיות, תלונות , השגות של תושבים אשר ניתקלים באטימות של פקידים, במינהל לא תקין, בגריעה באיכות חייהם, ולעזור להם לייצר חשיפה מיידית למצוקות ולא פחות חשוב – גם לתת תשובות אופרטיביות ופיתרונות אמיתיים לבעיה.

עוד סוגייה שתעמוד פה במרכז הטור: הנעה לפעולה. נישמח שתשתפו אותנו בכל נושא הקשור לאיכות החיים ברעננה ( גם חדשות טובות יתקבלו בברכה!) ואנו נשתדל לשמש לכם לפה.

בואו נעשה את החדשות בעצמנו. ומשם כבר יצמח השינוי.

בברכה
אוריה עמרני
 oria.amrani@gmail.com

========================================================================================
אהבתם את הכתבה? לחצו לייק | רוצים להגיב? הגיבו כאן מתחת | רוצים שגם אחרים יקראו את תגובתכם? לחצו share והגיבו |
כבר עשיתם לייק לדף השרון פוסט בפייסבוק? כך תוכלו לקבל עדכונים שוטפים 24/7 | לחצו כאן
רוצים לקבל עדכון מהחדשות גם ישירות למייל? לחצו כאן והירשמו לניוזלטר
========================================================================================

תגובות