ראש עיריית כפר סבא יהודה בן חמו מבקש מחברי מועצת העיר לאשר לו מימון עירוני לתביעת לשון הרע נגד יזהר אוסטרובסקי

חשיפה בלעדית: מה קורה כאשר נבחר ציבור חש שמוציאים עליו לשון הרע? הוא מגיש באופו עצמאי תביעה, לעיתים זוכה ולעיתים מפסיד גם הוצאות משפט בסכום לא פשוט

צילום: אריה גל
ראש עיריית כפר סבא, יהודה בן חמו, הזוכה לביקורת חריפה מצד ותיק העיר יזהר אוסטרובסקי המבקר אותו מדי שבוע בדעה אישית אותה הוא מפרסם לקוראיו, החליט לא לקחת סיכון ולהגיש תביעת לשון הרע באמצעות מימון עירוני בסך 30 אלף שקלים. כך, גם אם יפסיד והשופט יחליט לפסוק לו הוצאות משפט, יהא זה תחת המטריה העירונית שכאמור תממן לו הוצאות משפט. 

בן חמו יבקש מחברי מועצת העיר לאשר לו מימון עירוני בישיבת מועצת העיר ועתה כל שנותר הוא לראות מי מחברי מועצת העיר יאשר את האיפה ואיפה הזו "מדוע לממן הוצאות משפט של ראש העירייה כאשר כל אחד מנבחרי הציבור בכפר סבא יכול לקום מחר בבוקר ולבקש סעד משפטי בגין מה שיישחשב בעיניו כלשון הרע?!", אומר עו"ד מומחה למשפט בארץ "ליזהר אוסטרובסקי עומדת הזכות לחוות דעתו תחת מעמד "דעה אישית", ככותב פובליציסט גם אם הדברים שהוא כותב נגד נבחר ציבור לא נעימים לו. במקרה הזה אפילו מכתב התראה כלל לא נשלח למר אוסטרובסקי, מה עוד שהדברים עליהם מסתמך בן חמו נכתבו כבר לפני חצי שנה. מה הוא התעורר מתרדמת החורף שלו עכשיו?!". 

חברי מועצת העיר איתם שוחחנו הביעו תמיהה על הצעד המהווה תקדים בעיריית כפר סבא וחשש לסתימת פיות נגד כל גוף מבקר בעתיד "בן חמו רוצה להגיש תביעה? שיתבע על חשבונו!". 

יזהר אוסטרובסקי הוא ותיק כפר סבא ממשפחה שורשית ומוכרת, בן למעלה משמונים המפעיל חוג מטיילים אוהבי כפר סבא
לצפיה באחד הסרטונים של אוסטרובסקי לחץ כאן 

תגובות