טקס פרידה מרגש מהדובר הוותיק של התאחדות הוועד הפראלימפי, אברהם תשובה, שסיים תפקידו

הועד הפארלימפי בחר אתמול (א’) את מצטייני 2014 באירוע מרשים במלון דן פנורמה בתל אביב, בנוכחות האלוף במיל. יואב גלנט יו”ר אגודת הידידים של ארגון נכי צה”ל, מנכ”ל הטוטו איציק לארי, מנכ”לית משרד התרבות והספורט אורלי פרומן, ראש מינהל הספורט אורי שפר, מנכ”ל מלון דן פנורמה המלון חן מיכאלי, מנהלת המועדונים של רשת מלונות דן דיצה בן משה, מנכ”ל הועד האולימפי גילי לוסטיג, מנכ”ל ארגון נכי צה”ל חיים רונן, יו”ר הוועד הפראלימפי דני בן אבו והמנכ”ל אבי לרמן.
 
בדברי ברכתו אמר גלנט לספורטאים: "אני מעריץ אתכם!" ואז הוסיף "האופן שבו חברה מקבלת את הנכים, היא דרך לבחון את הנאורות שלה."

במהלך האירוע התקיים טקס פרידה מרגש מהדובר הוותיק של ההתאחדות, אברהם תשובה, המסיים את תפקידו. תשובה, שליווה את ספורט הנכים 40 שנה, היה שותף בכיר לכל האירועים הציבוריים שנערכו על ידי ההתאחדות והוועד הפראלימפי במשך שנים רבות ובכלל זה כיסוי כל התחרויות הבין לאומיות בכל הענפים שנערכו מאז 1969 , המאבק הציבורי והמשפטי לשוויון מלא בין ספורטאי אולימפי ופראלימפי, וכן יזם את הופעתם של ראשי ההתאחדות, ספורטאים ומאמנים, ברדיו ובטלוויזיה. בפעולותיו תרם תרומה רבת ערך להגברת התודעה הציבורית בנושא ספורט הנכים. עתה יחל תשובה בהקמת ארכיון ספורט הנכים.

צלם: נמרוד גליקמן

תגובות