ראש העיר זאב ביילסקי: “אנחנו לא מוותרים לילד, ולא מוותרים על אף ילד”

במסגרת פרויקט “מסך עולה”, של עיריית רעננה, לשיקום והעצמת בני נוער דרך חווית התאטרון, הוצגה לאחרונה בפני הקהל הרחב, ההצגה “ללכת שבי אחריו” על פי סרט הקולנוע המפורסם מ-1989 בכיכובו של רובין ויליאמס בבימויו של פיטר ויר
ההצגה שהועלתה בבית ‘יד לבנים’, התקיימה בהשתתפותם של בני נוער, ביוזמת מחלקת הרווחה, העובדות הסוציאליות: ליאורה דיקשטיין ומיכל רוזן פרידמן, בתמיכתו של מנכ"ל שור סוכנויות ביטוח זאב יפה, ובנוכחות ראש עיריית רעננה מר זאב ביילסקי.

"מדובר בפרויקט למען העצמה ושיקום בני נוער, בו אנו תומכים במשך שמונה שנים. מידי שנה עולה הצגה, אך הפעם החלטנו להציג אותה בפני הקהל הרחב" מספר זאב יפה "כלל ההכנסות ממכירת הכרטיסים הופנו כתרומה לעמותת משנה לחם, המסייעת במזון למשפחות נצרכות". המופע מהווה שיאה של פעילות תיאטרון ‘מסך עולה’, לטובת בני נוער, תלמידי כיתות י"א כאשר המטרה היא לספק להם סל כלים להתמודדות בחיי היום יום, לחזק את ביטחונם ואת דימויים האישי. את התכנית מוביל מדי שנה האגף לשירותים חברתיים, ובמסגרתו ממחיזים בני הנוער הצגות שונות המותאמות לעולם התוכן שלהם. במסגרת הפרויקט, נפגשו בני הנוער לאורך חצי השנה האחרונה, עם אנשי מקצוע מתחום הרווחה והבמה ובאמצעות העיסוק בנושאי המחזה, נחשפו לנושאים הלקוחים מחייהם: לחץ חברתי, מקובלות חברתית, דימוי עצמי, ביקורתיות, חשיבה עצמאית ועוד.

ראש עיריית רעננה, זאב ביילסקי שהגיע לאירוע שיבח ואמר: "מדובר באחד הפרויקטים המשפיעים ביותר, אנחנו לא מוותרים לילד, ולא מוותרים על אף ילד, אם יש אדם שיכול להרים פרויקט שיגיעו אליו 450 איש, ובמקביל יצור הכנסה לעמותה נוספת זה רק זאב יפה".


תגובות