קרן פלס תופיע באירוע ההתרמה השנתי של מרכז סיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית השרון

קרן פלס תופיע במסגרת סדרת הופעותיה באירוע התרמה השנתי של מרכז סיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית השרון ביום שני, 16 לפברואר 2015 (16.2.15) בהיכל התרבות “יד לבנים”כפר סבא. האירוע בהנחיית אביעד קיסום שיתקיים בנוכחות כ-800 אורחות/ים – ייפתח בשעה 19:30 בקוקטייל חגיגי ויימשך במופע החדש של קרן פלס “לבד על הפסנתר”. כל הכנסות מהערב (חסויות, מכירת כרטיסים) מיועדות לפעילותנו בתחומים של סיוע לנפגעות/ים וחינוך בקרב בני/ות-נוער בקהילה.

מרכז הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית – השרון הנה עמותה ללא כוונת רווח שהוקמה בשנת 1984 כדי לסייע ולתת תמיכה מעשית ורגשית לנפגעות ולנפגעים בהתנדבות וללא כל תמורה באזור השרון. בנוסף, המרכז פועל גם לצמצום היקף תופעת האלימות המינית בחברה הישראלית בכלל.

בטי מרטין-קורן מנהלת מרכז סיוע השרון אמרה "בשנים האחרונות ניתן לראות מגמה של עלייה בפגיעות המיניות בקרב בני הנוער. מה שמאפיין לרוב את הפגיעות הללו פעמים רבות הוא השפעה של גורמים כמו לחץ חברתי, אינטרנט וחשיפה מוגברת לרשתות החברתיות, שתיית אלכוהול ושימוש בסמים. כמו כן אחת הבעיות המרכזיות בקרב בני הנוער היא חוסר ההבנה והמודעות לגבולות שבין מיניות בריאה ופגיעה מינית. טשטוש גבולות זה מושפע הן מצריכה מרובה של תכנים פורנוגרפיים והן מתהליך כללי- חברתי של טשטוש גבולות בקרב בני הנוער. ניסיוננו מלמד כי הכלים המרכזיים להתמודדות ומניעת אלימות מינית הם העלאת מודעות לנושא, לקיומה של התופעה ומאפייניה החברתיים, וכן חינוך לעמדות שמסייעות במניעה ותיווך מסרים מורכבים. אנו מוצאות חשיבות רבה ביצירת קבוצות שונות בחברה המהוות שגרירות של מרכז הסיוע ותורמות במניעת התופעה".

" פגיעה מינית הינה תופעה חברתית הקיימת בכל מקום ללא הבדלים סוציו-אקונומיים. אירוע ההוקרה השנתי, שהכנסותיו קודש לפעילות מרכז הסיוע, מאפשר לנו להמשיך בסיוע לפונים ופונות מאזור השרון מכל שכבות האוכלוסייה וגם לעבוד ברמה של מניעה. "

על פי נתוני מרכז סיוע השרון במהלך 2014: התקבלו במרכז הסיוע למעלה מ-4,000 פניות לקו החירום הטלפוני הפועל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, אותו מאיישות כ-100 מתנדבות; התקיימו כ-200 פגישות סיוע וליווי רגשי עם נפגעות תקיפה מינית ובני משפחותיהן; פעלו 3 קבוצת תמיכה לנפגעות תקיפה מינית ולאמהות של נשים שנפגעו; הועברו 1,400 סדנאות בבתי ספר ומסגרות חינוך בלתי פורמאליות, בהשתתפותם של כ-10,000 בנות ובני נוער; הועברו 50 הרצאות בנושא החוק למניעת הטרדה מינית במקומות עבודה בהם השתתפו כ-2,500 עובדים ועובדות; לוו 90 נפגעות תקיפה מינית לתחנות משטרה, פרקליטות, בתי משפט, בתי חולים, ומוסדות ציבור נוספים, והתקיימו עשרות פגישות עם נשות ואנשי מקצוע מתחומי הרווחה, הטיפול, החינוך והחוק באזור; הפקה והנחייה של 2 הכשרות מקצועיות, וכן 2 ימי עיון לנשות ואנשי מקצועי.

לרכישת כרטיסים וחסויות להופעה ולאירוע09-7747750- rcc@1202sharon.org.il

לפרטים נוספים על המופע :
במופע ״לבד על הפסנתר״, תבצע פלס את מיטב שיריה מארבעת אלבומיה המצליחים, לצד להיטים שכתבה לאחרים. כולם בגרסתם הראשונית – כפי שנכתבו במקור, רק היא לבדה עם פסנתר.
מו בכל הופעותיה, תשתף הזמרת את הקהל בסיפורים שמאחורי השירים ותחשוף לראשונה יצירות טריות, ישר מהתנור, בדרך לאלבום חדש.

אודות מרכז סיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית – השרון:
מרכז הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית – השרון הנה עמותה ללא כוונת רווח שהוקמה בשנת 1984 כדי לסייע ולתת תמיכה מעשית ורגשית לנפגעות ולנפגעים בהתנדבות וללא כל תמורה באיזור השרון. הסיוע והליווי ניתנים באמצעות קו סיוע טלפוני 1202 (הפועל 24/7), פגישות סיוע, קבוצות תמיכה, ליווי בהליך המשפטי כולל משטרה, בית משפט, בתי חולים ועוד.
בנוסף, המרכז פועל גם לצמצום היקף תופעת האלימות המינית בחברה באמצעות סדנאות, הרצאות וימי עיון לקהלי יעד שונים, בראש וראשונה בקרב בני נוער בחינוך הפורמאלי והבלתי פורמאלי, הרצאות להורים, צוותים חינוכיים, אנשי טיפול, הרצאות על החוק למניעת הטרדה מינית במקומות עבודה ועוד.
* רשימת היישובים באזור מרכז סיוע- השרון : נתניה, רעננה, כפר סבא, הוד השרון והרצליה, אבן יהודה, כפר שמריהו, כפר יונה, פרדסיה, תל מונד, כוכב יאיר-צור יגאל, קדימה-צורן, מ.א. עמק חפר, מ.ע. לב השרון, מ.ע. חוף השרון, מ.ע. דרום השרון

קו הסיוע 24 שעות ביממה: 1202 (מנייד: 09-7747750);

כתובת בפייסבוק: https://www.facebook.com/maslan.sharon

תגובות