נחנך היכל משפט השלום האזרחי החדש בכפר סבא

הטקס התקיים במעמד נשיא בית המשפט העליון אשר גרוניס, מנהלי בתי המשפט 
בטקס חגיגי נחנך השבוע היכל המשפט האזרחי המחודש בכפר סבא. האירוע היה במעמד נשיא בית המשפט העליון, השופט אשר גרוניס, מנהל בתי המשפט, השופט מיכאל שפיצר, ראש העיר כפר סבא, יהודה בן חמו, נשיאת מחוז המרכז, השופטת דפנה בלטמן-קדראי, וסגניתה נשיאה, השופטת רחל קרלינסקי.

בית משפט השלום האזרחי שופץ ב-3 השנים האחרונות ברחוב הטחנה 5 כפר סבא. כחלק מהרחבת מתחם בית המשפט, מתחמי לשכת התעסוקה וההוצאה לפועל עברו למבנה הסמוך. לאחר עבודות השדרוג בית משפט השלום מתפרש כיום על פני 3 קומות ועומד בסטנדרטים גבוהים ומודרנים.

כחלק מעבודות השיפוץ שודרגו מדור שירות לקהל, מדור יישום אזרחי, חדר ישיבות שופטים, חדר מזכירות. בנוסף, מבואת הכניסה הורחבה לחלל מרשים ואולמות המשפט חודשו. עבודות שדרוג בית המשפט יאפשרו התייעלות במערכת המשפט האזרחי בעיר ויתאפשר מתן שירות טוב יותר לציבור. בטקס המכובד התקיימה גם פרידה חגיגית מנשיא בית המשפט העליון אשר גרוניס, שיפרוש לגמלאות בימים הקרובים בהגיעו לגיל 70. לשופט גרוניס הוענקה תעודת הוקרה ותודה עם סיום תפקידו בשם כל השופטים, הרשמים והעובדים של בתי משפט השלום במחוז המרכז.

ראש העיר כפר סבא יהודה בן חמו: "אני שמח לבשר כי שדרוג בית משפט השלום האזרחי הינו צעד נוסף להתפתחותה של העיר כפר סבא כעיר מחוז. אני מוקיר את פועלו של נשיא בית המשפט העליון, אשר גרוניס, ומברך על שליחותו בעיקר אל מול האתגרים הניצבים בפני מערכת המשפט. אני סמוך ובטוח כי המבנה המחודש ייתן מענה מקיף וטוב יותר עבור התושבים".

תגובות