הכלבים מחכים לאימוץ בפארק רעננה

עמותת כפר סבא ורעננה אוהבות חיות פועלת למען בעלי החיים באזור: את העמותה הקימה קבוצה של תושבים, אוהבי בעלי חיים ואיכות הסביבה, אשר התאגדו לפעול למתן מענה מקצועי לפניות התושבים בנושא בעלי החיים. העמותה פועלת בשיתוף מקצועי עם ה”אגף לאיכות הסביבה” והשירותים הוטרינריים, ומקדמת את יישום הדרכים ההומאניות והמודרניות ביותר בעולם בתחום הטיפול בחיות המחמד והחצר.

כל חברי ומתנדבי העמותה פועלים בהתנדבות בלבד, והתרומות משמשות כולן לטיפול והצלת בעלי החיים.
העמותה נותנת סיוע ויעוץ במגוון רחב של נושאים : חילוץ והצלת בעלי חיים פצועים ובמצבי מצוקה, טיפול רפואי לחיות רחוב, מציאת בתים מאמצים ואוהבים לכלבים וחתולים נטושים, לכידת חתולי רחוב וחצר לצורכי עיקור וסירוס.

סירוס של חתולים וכלבים, על מנת לצמצם את האוכלוסייה החיה ברחובות ואת נטישת בעלי החיים אשר מתרחשת בעקבות התרבות בלתי מבוקרת. 

במסגרת פעילות העמותה אנו מפעילים פרויקט נפלא וגדול הנקרא “מטיילים עם כלבים” , שבמסגרתו המתנדבים מגיעים יום יום לטייל ולטפל בכלבים הנטושים והאבודים הנמצאים בכלביה העירונית ומעניקים להם תשומת לב, יד מלטפת, חום ואהבה.
הכלבים המועמדים לאימוץ:

1. אוסקר – דוברמן מעורב בן 10 חודשים. כלב חברותי, שקט, מסתדר עם אנשים, כלבים אחרים ואפילו אוהב ילדים. מחפש בית המכיר את דרישות הגזע ושיוציא אותו לטיולים ארוכים בפארק או לריצות.

2. אינדי – מעורב כבן שנה. כלב בעל אופי מדהים, חברותי ביותר, מתרפק ויתאים למשפחה עם ילדים.

3. בובי-בקס – פודל מעורב עם טרייר כבן 4. חווה כבר כמה נטישות בחייו וסובל מפחד נטישה. מחכה כבר המון זמן לבית אוהב שייתן לו ביטחון. ברגע שהוא מרגיש ביטחון, הוא מאוד אוהב ומתרפק. מסתדר עם כלבים אחרים ואוהב לשחק.

4. כריס – לברדור מעורב כבן שנה וחצי. מדהים ביופיו. סובל מפחד נטישה לאחר שמשפחתו ויתרה עליו שלא באשמתו. יגיע עם ליווי מאלף מטעם העמותה. כריס כלב פעיל ואנרגטי וישמח לבית עם גינה. הוא מסתדר עם כלבים אחרים (גם זכרים). מאוד אוהב להתכרבל ולהתפנק.

כלבים רבים אחרים מחכים לכם ביום האימוץ בשבת בפארק רעננה בין השעות 10-14 ובאמצע השבוע בתאום מראש.
פרטים טלפון: 054-6964142 באם לא עונים שלחו SMS ויחזרו אליכם בהקדם. 


תגובות