קבוצות ריצה ללא תשלום כהכנה למרוץ כפר סבא

המיזם החדש של קבוצות ריצה לציבור הרחב הינו בשיתוף עם מועדון great shape ויושם בו דגש על הכנה למרוץ כפר סבא תחת הסיסמה כל אחד יכול!! הקבוצות מיועדות לבוגרים מעל גיל 18 , ללא עלות, בהדרכה צמודה של מאמנים מוסמכים המתמחים בתחום.

הפרויקט, כחלק מהשירות לקהילה, ובהמשך לתוכנית אב לספורט בא לשרת כמה מטרות:

לחשוף את הציבור לפעילות גופנית שניתן לעשותה ללא אמצעים הדורשים היערכות מיוחדת, ליווי בעשיית פעילות גופנית באופן הדרגתי ונכון, לימוד נקודות חשובות הקשורות לפעילות גופנית בפן הפיזיולוגי, גיבוש חברתי המעודד פעילות גופנית.

רשות הספורט מזמינה את תושבי העיר להצטרף ולהכיר את עולם הריצה וכמובן להתכונן ולהשתתף במרוץ כפר סבא! הקבוצות מתאימות לכל מי שמעוניין ללמוד לרוץ.

צביקה צרפתי מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק הספורט, "מרוץ כפר סבא הינו מרוץ שנתי רב משתתפים, בו לוקחים חלק ילדים, בני נוער ומבוגרים כאחד. מדובר באירוע עירוני שמטרתו לפתח את המודעות לחשיבותה של הפעילות הגופנית שמטרתה גם קידום בריאותו של האדם. המיזם החדש של עיריית כפר סבא בהובלת הרשות העירונית לספורט נותן הזדמנות לכל מי שרוצה לקחת חלק במרוץ להתאמן, להשקיע ולהשתתף ולהדגיש את החשיבות של ספורט כאורח חיים בריא בכל ימות השנה . אני מזמין את התושבים לקחת חלק במיזם ולשמור על בריאותם וכושרם הגופני"

לפרטים והרשמה: 09-7687360

תגובות