מעצבים את הגינה ומחדשים אותה עם ריפוד צבעוני

 בעלי גינות וחצרות רבים ודאי מכירים היטב את המשמעות והחשיבות של רכישת ריהוט גן מתאים.
חשוב שהריהוט יהיה דקורטיבי ותורם לעיצוב הגינה, חשוב שיתאים לאופי החצר כולה, וכמובן חשוב שיהיה נוח לישיבה או לשימוש. אולם, רבים אינם מכירים בחשיבותם של ריפודים לריהוט גן , מדוע יש בהם צורך, וכיצד לבחור אותם בצורה הנכונה. המאמר הבא יספק לכם את כל התשובות לכל השאלות, אז המשיכו לקרוא.  

 מדוע יש צורך בריפודים חדשים לריהוט

רבים תוהים מדוע יש בכלל צורך בריפודים לריהוט גן. אם אנו רוכשים ריהוט גן דקורטיבי ומעוצב, מדוע עלינו לכסות את הרהיטים היפים בריפוד? אז ראשית נספר לכם שישנם ריפודים ססגוניים, יפים ומיוחדים שאותם תוכלו לרכוש, המיוצרים מסוגים שונים של בדים, ומעוטרים בצורה שונה, כך שכל אחד יוכל לבחור סט ריפודים אליו הוא מתחבר. שנית, ריפודים מעוטרים יכולים לעיתים להיות אפשרות לרענן ולחדש ריהוט ישן או מלוכלך. לבסוף, התפקיד העיקרי של הריפוד, לצד התפקיד העיצובי, הוא לשמור על הריהוט שלנו בפני נזקים שונים. כל בעלי הגינות ודאי מבצעים שימוש קבוע בריהוט גן שברשותם. שימוש קבוע מוביל לבלאי טבעי של המוצר, ולעיתים גם קורות תקלות בהם נשפך מזון או שתיה על הריהוט. ריהוט גן, מעצם תפקידו יעמוד תמיד בחוץ, ויהיה חשוף לפגעי מזג האוויר השונים כמו שמש קופחת ברוב שעות היום, או לחלופין גשם ורוחות. ריפודים יכולים לסייע בשמירה על הרהיט גם בפני פגיעות שכאלו.  

כיצד נבחר ריפודים לריהוט גן?

לעיתים, המגוון הרחב עשוי לבלבל את הלקוח, ולהשאיר אותו חסר אנים אל מול מה שמתאים לו. הנה כמה קווים מנחים לבחירת ריפודים לריהוט גן:

*   טעם אישי: בראש ובראשונה חשוב מאוד לבחור על פי טעם אישי, אחרי הכל הגינה הזו היא הגינה הפרטית שלכם, אתם אלו שתבלו בה את רוב זמנכם, ואתם אלו שצריכים לאהוב כל חלק בה. לכן, הטעם האישי משחק תפקיד חשוב בבחירת הריפוד.

*   התאמה לריהוט: שנית, חשוב מאוד להתאים את הריפוד לרהיטים עצמם. יש לבחון את צורת הרהיט ואת הגודל המתאים על מנת לרכוש את הריפוד המתאים ביותר.

*   התאמה לחצר כולה: כעת, ישנה חשיבות גבוהה להתאמת סוג הריפוד, הצבעים והעיטורים אל הסגנון העיצובי של החצר כולה.

*   תחזוקה: פרמטרים חשובים מאוד בבחירה של ריפודים הם העמידות של הריפוד לאורך זמן, וגם אפשרות של ניקוי והחלפה בעת הצורך. תחשבו כמה קל ונוח יהיה להפשיט את הרהיט מהריפוד במידה והוא מתלכלך, לכבס אותו, ולהחזיר אותו חזרה, נקי ויפה כחדש.

*   מחיר: לבסוף, לכל אחד מאיתנו ישנו תקציב מסוים אותו הוא יכול להקדיש לטובת רכישה של ריפוד לריהוט בחצר. צמצמו את האפשרויות על פי הסכום, והקפידו לבחור ריפוד במסגרת התקציב.    

 

תגובות