מחאה נגד איסור החניה בוייצמן אחר הצהריים: סוחרי וייצמן הגיעו לפגישה דחופה

ביום שלישי השבוע נערכה פגישה בעיריית כפר סבא עם נציגים של סוחרי רחוב ויצמן בכפר סבא. הפגישה עסקה באיסור החנייה בכחול לבן ברחוב ויצמן מהשעה 16.00 עד השעה 19.00

אורן בעל קיוסק סוויט, ברחוב ויצמן 124 סיפר כי בפגישה נאמר להם כי יוזמנו בהמשך לפגישת עבודה מסודרת בראשות, ראש העירייה
יהודה בון חמו, המנכ”לית, מנהל מח’ התחבורה ושאר גורמי המקצוע הרלוונטיים. “נאמר לנו בפגישה שהעירייה תשקול את ביטול איסור
החנייה בכחול לבן, איסור החנייה הזה, פגע קשות בעסקים”.

יו”ר וועד הסוחרים ברחוב ויצמן, גיורא קניג אופטרמטיסט ברחוב ויצמן 122 אמר “אנחנו מתנגדים מאוד לחנייה בכחול לבן
שנעשתה פה. האין חנייה עומד במרחק מאוד גבוה, אף אחד לא לא מרים את הראש להסתכל. אף אחד לא רואה את כל הלוח או מסתכל מה כתוב שם. אין לנו כל התנגדות שתהיה חנייה מסודרת עם פנגו או עם מדחן, שאנשים יוכלו לשלם עם מדחן”.

עוד צין קניג כי בין השעות 16.00 ל-19.00 זה בלתי מתקבל על הדעת שלא ניתן יהיה להחנות פה. “את זה צריך לשנות, שיהיה מותר להחנות בכרטיסים או בכסף, בתשלום ולא לאסור מ-16.00 עד 19.000 יש את הזמן והמקום שבו אנשים באים לקנות, יקבלו קנסות של 250 ₪ , אז הם לא יבואו לקנות ואת זה צריך לשנות”.

קניג הדגיש כי יש אנשים שקיבלו קנסות של 250 ₪ ואמרו שיותר לא יבואו לקניות ברחוב “הטענה שהתנועה צריכה לזרום בשני מסלולים
שיבואו לפה וייראו מה קורה,. דיברנו עם עמירם מילר שאחראי על התחבורה, עדיין לא קיבלנו שום תשובה. אם לא יעשו את הדברים כפי שאנו מבקשים, נפעל בהתאם. הפקחים מסתערים על המכוניות שחונות פה, מכניסים רפורטים של 250 ₪. אנשים לא מבינים
מאיפה צמח להם הדבר הזה? זה כאילו הכנסה נוספת לעירייה. הממונים למעלה כאילו דורשים מהפקחים להביא להם עוד דוחות. מה זה שוד לאור היום? אנשים שמקבלים דוחות של 250 ₪ לא יבואו לפה יותר”. 

צילום: דן ברק


 

גיורא קניג – יו"ר ועד הסוחרים

תגובות