נציג העדה הפרסית בכפר סבא, רבי מוטהדה לראש העירייה:”למה אתה מתנכל לי?”

האם ראש העירייה, יהודה בן חמו נתן הוראה שלא להשכיר את אודיטוריום קרית ספיר, לנציג העדה הפרסית בכפר סבא, רבי מוטהדה?
כך לפחות חש מוטהדה שהוציא מכתב נוקב לבן חמו בו שטח טענותיו נגד התנהלותו "ארגנתי במשך שנים אירועים לעדה הפרסית", מסביר מוטהדה "במשך חודשים אני מנסה לארגן ערבים לעדה הפרסית אבל משום מה תמיד אומרים לי ‘אין אולם פנוי’.

מוטהדה ערך בירור יסודי והסתבר לו כי רק לאחרונה הושכר האודיטוריום לנציג מנתניה "איך יתכן שבשבילי אין אולם אבל לכל אחד אחר יש אולם פנוי", כתב לבן חמו "למה אתה מתנכל לי ? למה אתה עושה לי דווקא ? במשך שנים ידעת לבקש שהשם שלך יופיע בכל מקום והנה. פתאום התהפכת. איך שכחת את כל הכבוד והעזרה שעזרנו לך יחד עם העדה הפרסית במשך שנים? איך אתה לא מתבייש להחזיר רעה תחת טובה. הכעס עליך גדול מאוד מצד בני הקהילה הפרסית. קשה לי לקבל התנהגות כל כך כפויית טובה. אני לא מבקש שום דבר בחינם! רק שתתייחס שווה בשווה לכל אדם". 

יצויין כי בעקבות הכתבה יצר עוזר ראש העיר קשר עם מוטהדה.

מהעיריה נמסר בתגובה:"עוזר ראש העיר נפגש עם התושב במהלכה יושרו ההדורים והתושב אף שלח הודעה עם דברי פיוס והתנצלות לראש העיר. התושב עודכן כי קיים נוהל מסודר לשכירת אולמות ציבוריים כגון אודיטוריום ספיר וכל ארגון אשר פונה זוכה לקבל את מלוא המידע בשקיפות מרבית. עקרון השיוויון הוא נר לרגלינו וכל מי שפונה ועומד בתנאי חוזה/הסכם השכירות נענה בחיוב בכפוף לזמינות האולם". 

תגובות