העירייה תממן על חשבונה סייעת נוספת לגילאי טרום חובה עד שתקום ממשלה חדשה

עיריית כפר סבא היא בין הערים היחידות בארץ המתקצבות מתחילת שנת הלימודים סייעת נוספת על חשבונה ללא כל השתתפות מצד משרד החינוך

בפגישה משותפת בין ראש העיר יהודה לבין נציגי ועד גני הילדים בראשות יו"ר הועד אמיר סילבר הוחלט כי העיריה תמשיך לממן על חשבונה סייעת נוספת בגני הטרום טרום חובה עד שתקום ממשלה חדשה.

אמיר סילבר יו"ר ועד גני הילדים כתב להורים כי, "בפגישת עבודה שהתקיימה בין הועד לראש העיר והמנכ"לית הוחלט להאריך את העסקתן של הסייעות השניות בגנים הטרום טרום חובה עד שתקום ממשלה חדשה שתוכל לתת את המענה שבאחריותה להעניק לנו. מהפגישה התרשמתי מאוד כי העירייה תומכת, מסייעת ומעניקה לנו אפשרויות ופתרונות שבהחלט לא מובנים מאליהם. אני מעריך את שיתוף הפעולה של ראש העיר, את ההקשבה, והדאגה לילדינו. בנוסף, עדכן אותי ראש העיר כי הוא פועל יחד עם עוד ראשי ערים ברמה הפורמלית והלא פורמלית לכך שממשלת ישראל תיקח את האחריות שהיא אמורה לקחת".

יש לציין כי עיריית כפר סבא היא בין הערים היחידות בארץ המתקצבות מתחילת שנת הלימודים סייעת נוספת בגני הטרום טרום חובה על חשבונה ללא כל השתתפות מצד משרד החינוך. זאת בשעה שהערים החזקות המשתייכות לפורום 15 הפסיקו את המימון כבר לפני יותר מחודשיים.

ראש העיר יהודה בן חמו, "אני חש אחריות לרווחתם של ילדי העיר כפר סבא ולכן קיבלתי החלטה יחד עם נציגי ועד גני הילדים לממן על חשבון העיריה סייעת שנייה עד לסוף החודש. העירייה לא תפקיר את ילדי העיר. אנחנו לוקחים אחריות על הילדים בעצמנו. אני פועל מול גורמי הממשלה באופן פורמלי ולא פורמלי ומקווה בכל ליבי כי הממשלה החדשה תבין כי זו אחריותה המלאה לספק שירות חשוב זה של סייעת נוספת בגני הילדים וזאת לאחר שקיבלה את ההחלטה המחייבת את הרשויות לשלב את ילדי גילאי 3 בגנים העירוניים".

תגובות

תגובות