אביבה גוטרמן הכריעה:”לא מאמינה לו”

סגנית ראש העירייה לשעבר, אביבה גוטרמן לא תיארה לעצמה שההזמנה להצטרף לקואליציה בראשות חי אדיב תגרור תגובות כה זועמות בפורום אביב קהילה מובילה – פורום קבוצת התושבים הגדול בהוד השרון (להצטרפות לחץ כאן).

3 יומיים לאחר חשיפת השרון פוסט על האפשרות שגוטרמן תיענה לחיזוריו של אדיב, הכריעה גוטרמן:"לא אצטרף אליו, לא מאמינה לו. אני באה להוביל מהלכים לטובת הציבור ואין לי ספק שחי אדיב לא יתן לי להוביל את השינוי".

כך למשל כתב ד"ר דודו רוטמן:"אני יודע שאביבה גוטרמן לא תצטרף לקואליציה כי שמעתי אותה במו אזניי לפני הבחירות מבטיחה שהיא לא תצטרף לקואליציה של חי אדיב ואביבה גוטרמן היא אישה הגונה ואמינה".

אם גוטרמן הייתה זקוקה לדעה נוספת הרי שקיבלה אותה בקונצנזוס כמעט מוחלט: אביבה, אל תעשי את זה!", – הבהירו רוב התגובות בפורום.

גוטרמן מוערכת מאוד, אחת מחברות המועצה האמינות שידעה הוד השרון התאכזבה מאוד בבחירות לראות כי הבטחות לחוד ומציאות לחוד. אם לרבים רבים הייתה תחושה שהנה עוד רגע היא כובשת את הכסא, הרי שהציבור אמר את דברו והצביע לקדנציה נוספת לחי אדיב.

עם זאת יש לציין כי הוד השרון מעולם לא ידעה ציבור מעורב כל כך כמו בשנה האחרונה.
– אפקט הבחירות – בהחלט השפיע על אלפי תושבים שהצביעו למועמדים שהבטיחו כביכול אלטרנטיבה לחי אדיב, תמכו בו פומבית עוד טרם הבחירות והשתחלו פנימה לקואליציה בראשותו, לתמוך בו, לגבות אותו ולהצביע בעד כל בקשותיו כמו העלאת הארנונה ועוד.

זה הספיק לתושבי העיר להבין מי הם נבחרי הציבור שלו. גוטרמן נשארה נאמנה לעקרונותיה טרום הבחירות וגם כעת, שנה וקצת אחרי היא מבהירה "לא מאמינה להבטחות שלו".

תגובות

תגובות