אורח חיים בריא עם אימוני כושר ואירובי לנשים

בעידן המודרני בו המודעות כלפי גופינו כה גבוהה, שואפות נשים רבות להיכנס לכושר ולהרגיש חטובות ואסתטיות. אנו בסטודיו C יודעים בדיוק כיצד להגיע לתוצאות הרצויות. כאשר הגוף בריא ואת נראית מוצקה וחטובה את מרגישה חיונית- יש לך אנרגיות, מתחשק לך להשקיע בעצמך, לקנות בגדים, להתאפר וכמובן- לחזור ולהתאמן (תתפלאי- אך התחושה והתוצאות עשויים לגרום לך להתמכר).

עם גוף חטוב הבגדים יראו עלייך בדיוק כמו שאת רוצה ואת תראי צעירה בהרבה מכפי גילך. באמצעות שיעורי הסטודיו הרבים- שיעורי אירובי למתחילים, אימוני אירובי ,אימון מחזורי ואימון אירובי בהריון  (למידע נוסף על יתרונות האירובי באתר סטודיו C) תוכלי לשרוף קלוריות ולהעלות את מסת השריר של גופך- כידוע שריר שורף קלוריות רבות יותר מאשר שומן והתוצאה- תוכלי לאכול אותו הדבר ולהפחית באחוזי השומן.

מה כוללים שיעורי הסטודיו?

במסגרת שיעורי הסטודיו תוכלי לחטב את הירכיים, הבטן, שרירי האגן, החזה והזרועות. על ידי כיווצים של אזורים שונים בגוף יהיה ניתן לחטב את השרירים הרפויים ולשוות להם מראה מוצק ומושך.

להלן הקורסים שלנו:

*קורס למתחילים  קורס זה יורכב מ- 8 שיעורים בני שעה אשר יתקיימו פעמיים בשבוע ובשעות קבועות כך שתוכלי להתכונן מראש ולתכנן את סדר יומך בהתאם. כאשר תסיימי את הקורס הבסיסי תוכלי לעבור הלאה ולהמשיך לקורס "סופר עיצוב וחיטוב". גם השיעורים הללו יתקיימו פעמיים בשבוע וימשכו כ- 45 דקות.

*אימוני אירובי אימונים אלו יהיו קצביים ביותר, יורכבו מתנועות מהירות ויתבצעו יחד עם מוסיקה קצבית ואנרגטית. בצורה זו יעלה הדופק ואת תשרפי קלוריות ותחטבי את גופך. מעבר לזאת, יתרמו שיעורי האירובי למערכת הלב, כלי הדם והריאות וישפרו את תפקודן, יפחיתו לחץ דם, ישפרו את הסיבולת, יעלו את הכולסטרול הטוב אשר חיוני לגופינו וימנעו מחלות לב וכלי דם.

*אימון מחזורי– האימון המחזורי מורכב מתרגילים רבים אשר מתמקדים בקבוצות השרירים. התרגילים אינם קלים והחזרות רבות  אך זמן השיעור קצר. האימון נמשך כ- 30 דקות. באמצעות האימון ניתן לחזק את הגוף, לשפר את הסיבולת, לפתח גמישות ושיווי משקל ולשפר את תפקודה של מערכת העיכול. מעבר לזאת- האימון עובד על מספר קבוצות שרירים, מאפשר לך לשרוף קלוריות בזמן קצר, משיג תוצאות מהירות ומתבצע באווירה אנרגטית ונמרצת.

*אימוני אירובי בהריון– אולי אינך יודעת זאת, אך חשוב מאוד להתאמן במהלך ההיריון ולחזק את שרירי האגן והבטן. כמו כן, חשוב להגמיש את המפרקים, לחזק את הכתפיים, את איזור האגן ולהאריך את הגב התחתון. מעבר לזאת באמצעות האימונים בסטודיו תוכלי לחזור במהירות לגזרה לאחר הלידה (והרי כולנו מעוניינות בכך).

השיעורים מתקיימים כפעמיים בשבוע ונמשכים כ- 45 דקות. במהלך השיעורים תחזקי את הבטן, את שרירי קרקעית האגן, תוכלי לשמור על עלייה מתונה במשקל, למנוע הצטברות נוזלים ובצקות, לאזן את מערכת השרירים והגב התחתון ולהרגיש חיונית ובריאה במהלך ההיריון.

שיעורי הסטודיו יאפשרו לך להרגיש צעירה, בריאה ואנרגטית כל זאת תוך השקעת זמן קצר. פרגני לעצמך ותראי שתרגישי נפלא. התחילי ותתמכרי לתחושה.

לסטודיו יש 8 סניפים באזור השרון:

·         סניף תל מונד,

·         סניף רעננה,

·         סניף נתניה- שדרות בנימין,

·         סניף נתניה- קריית השרון,

·         סניף כפר סבא,

·         סניף הרצלייה – צמרות,

·         סנף הרצלייה

·         וסניף הוד השרון.

את מוזמנת להשאיר פרטים אישיים בטופס ההתקשרות ונחזור אלייך בהקדם האפשרי.

נפגש בשיעור!

שיתוף ב facebook
שתף
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב print
הדפס
שיתוף ב email
אימיל

תגובות