העבודות לשדרוג רחוב נחשון בכפר סבא יארכו שישה חודשים

העבודות כוללות החלפת המדרכות, עמודי התאורה והסדרת החניות. העבודות ימשכו עד חודש אוגוסט = 6 חודשים. היום נצבע חלקו הדרומי של רחוב נחשון באדום לבן כאשר בצד הצפוני נחסם הרחוב לצורך העבודות. 
עמירם מילר מחזיק תיק התחבורה ציין כי "עבודות הפיתוח ברחוב נחשון כוללות הגדלת מצבת החניות ברחוב. במקום לסגור את הרחוב לגמרי לתנועה, סוכם עם הקבלן כי הוא יאפשר נתיב נסיעה ברוחב 3.5-4 מטר. לפיכך הרחוב פתוח לתנועה אבל אסורה החניה בקטע העבודה. בלי קשר, לא ניתן לחנות ברחוב אשר מתבצעת בו עבודת פיתוח כגון העתקת אבני שפה והחלפת ריצוף". 

יצויין כי בקרוב ישודרג גם מועדון הגמלאים נחשון בעלות של כ- 5 מיליון ₪ כאשר בימים אלה נמצא הפרויקט בתכנון ראשוני בידי גורמי המקצוע באגף הנדסה

המועדון המשודרג יהיה גדול יותר, בעל מעלית וכמובן נגיש יותר ומותאם לאוכלוסייה המבוגרת ובעיקר יענה על הצורך להגדיל את כמות ותיקי העיר המבקשים לעשות שימוש בשירותיו ולקחת חלק בפעילויות הרבות שבו.

במסגרת העבודות ישודרגו 2 הקומות הקיימות של המבנה הישן ויבוצע שדרוג כולל של מערכות החשמל, מיזוג האוויר והאינסטלציה. בנוסף, יבוצע שינוי בחזית המבנה ותיבנה תוספת של חדרים על מנת להתאימו לצרכים הרבים והמשתנים של באי המקום.

גולת הכותרת של השיפוץ הינה הוספת קומה שלישית לבניין וכן הוספת מעלית שתנגיש את הפעילות במועדון. הקומה השלישית והמעלית יבנו במימון עמותת סביון. הפרויקט נמצא בתכנון ראשוני והשאיפה לצאת לביצוע בהקדם.

ראש העירייה, יהודה בן חמו, "קהילת הגמלאים ובני הגיל השלישי בעיר הינה קהילה משמעותית וחשובה, הזכאית לקבל שירותים איכותיים ומגוונים. מועדון נחשון ישנה את פניו ובגמר השיפוצים יהפוך למועדון חדש, מרווח ומודרני, שיוכל לספק לבאי המקום את כל השירותים והפעילויות על מנת שיוכלו לבלות את זמנם הפנוי בנעימים ולחוש חלק מהקהילה. אני מודה לעמותת סביון על שיתוף הפעולה הרחב והתרומה למען גמלאי וקשישי העיר".

אריק מלכא סגן מהנדס העיר באגף הנדסה, "גורמי המקצוע באגף עמלים על תכנון ראוי ומתאים של מועדון הגמלאים נחשון. הנושא נמצא כעת בשלבי תכנון ובחינת כל האפשריות והשאיפה היא לקדם את הביצוע כמה שיותר מהר".

תגובות