בעלי כלבים מבקשים מהעירייה: לתקן הליקויים בגינת הכלבים ברחוב המפלס

בעלי כלבים מעלים רשימת ליקויים בטיחותיים העלולים להוות מפגע לבעלי הכלבים בגינת הכלבים ברחוב המפלס במרכז העיר
במכתב ששלח פרנק ברבי לראש העירייה יהודה בן חמו נטען כי "הגיע הזמן לתקן את הליקויים ולשפר את רמת הגינה ומפגעיה הגורמים לחבלה לכלבים ולבעליהם.

עוד נטען במכתב כי בנוסף לליקוים הקיימים והנדרשים לטיפול מעמיק, ישנו הצורך לשפר את הגינה באופן שלא רק הכלבים יהנו ממנה אלא גם בעליהם "שיהיה נעים לשהות במחצית הכלבים בעת ביקורם בגינה עצמה".

בעלי הכלבים מבקשים להרחיב הגינה "ישנו שטח מת, שאינו מנוצל ויש לנצלו, הגדר נמוכה – יש להגביה הגדר הקיימת משום שכלבים גדולים קופצים מעליה בקלות "בשל חפירות הכלבים מתחת לגדר רצוי מאד להטמין הגדר פנימה בתוך האדמה. כלבים בורחים דרכם החוצה.

יש להחליף הספסלים – לא מפח מחורר, כפי שקיים משום אינו מתאים ומסוכן, כבר נגרמו נזקים בלתי הפיכים לכלבים "שטח הגינה מלא בצואת כלבים, נדרשת כאן הדברה מפני מזיקים, פרעושים וזבובים והבירזייה גם אינה תיקנית -מסביבה ישנו חול ולאחר תלונות רבות פוזר חצץ מסביב לברזייה אך השיטה לא פתרה את בעיה אלא רק יציקת משטח חלק ויציב מסביב לברזייה, תפתור את הבעיה כגון: בטון או אבנים משתלבות". 

עוד מודגש בפניה לבן חמו כי בגינה יש בורות שנחפרו  עלידי הכלבים עצמם – הם אינם בטיחותיים לא רק לכלבים אלא גם לבעלי הכלבים שכבר נפלו מהבורות האלו. במקביל יש לתקן התאורה "אין תאורה כלל במתחם הגינה ואין הצללה -הקיץ קרב כמו כל קיץ ,יהיה חם מאד ולשהות בגינה תחת השמש הקופחת שגם הברזייה ומקום ישיבת בעלי הכלבי יוצללו מפני השמש "פנייה זו באה כתוצאה של תלונות רבות ומהצורך האמיתי ולשיפור מידי בגינה זו. כלבים אלו הם בני משפחה, הילדים שלנו ונרצה לתת להם את הטוב ביותר עבורם ולרווחתם. תפקיד העירייה  לתחזק ולשפר את גינות העיר ובכלל", מסכם ברבי את פנייתו בשם בעלי הכלבים בסביבה. 

עילאי הר סגור, סגן ראש העיר מחזיק תיק איכות הסביבה: "בעקבות פניות תושבים בשנה האחרונה נעשו שדרוגים בגינת המפלס, בהם החלפת השער לשער כפול, ריצוף מתחם הברזייה בחצץ להפחתת הבוץ, כיסוי הבורות ולאחרונה גם החלפת ספסל המתכת בספסל עץ לפי בקשתם. על מנת שלא ישאר נושא שאינו זוכה להתייחסות נקבעה פגישה עם נציגי התושבים בגינה שתתקיים השבוע. יש לציין כי הוסקו מסקנות לגבי גינות חדשות, גם בגינה בפארק וגם בגינה שתוקם בקרוב ברחוב הכלנית. בגינות הותיקות יותר ביצענו השנה תוכנית שיפורים, ונמשיך בכך עם הרבה אהבה לכלבים גם השנה וגם בשנים הבאות.

תגובות