טיול רומנטי בגליל עליון

לפעמים כדי “לברוח” משגרת היום יום כדי לתכנן חופשה אשר תעזור לנו להרגע ולחדש את המאגרים לקראת השבועות הבאים. במידה ואתם עם בני זוג, חופשה רומנטית יכולה להיות הרבה יותר מהנה וגם מטיבה עם שני בני הזוג. למזלנו ארץ ישראל היפה התברכה במגוון של אפשרויות נופש שונות אשר זמינות במרחק של נסיעת מכונית של כמה שעות. אחד מאתרי הנופש הפופולריים הם הגליל העליון
בגליל העליון ניתן למצוא מגוון רחב של ערים בעלי עבר מפואר ומעניין, מסלולי טיולים עם נוף ירוק ומסעדות שונות. בנוסף לכל אלו ניתן לשלב את החופשה עם שהייה במלון ספא בצפון. מלון ספא בצפון מכיל בתוכו את כל הפינוקים שאתם צריכים לחופשה רומנטית בצפון: טיפולי ספא, ארוחות מפנקות, מסעדת שף, חדרים מאובזרים בכל טוב וכמובן אווירה שקטה ורומנטית. אחד המלונות המומלצים באזור הוא וילה גליליי אשר נמצא בגליל העליון וסביבו ניתן להנות מטיול בין נופים וגם במרחק נסיעה קצר מהעיר צפת, שם תוכלו להנות ממגוון אטרקציות.

צפת היא אחת מהערים התיירותיות ביותר בישראל. למי שמחפש מגוון של אטרקציות, מורשת ותרבות, יכול למצוא את כל אלו ברחבי העיר. בנוסף העיר מציעה בתוכה ומסביבה מגוון של מסלולי טיולים המשקיפים על הנוף הצפוני של מדינת ישראל. ניתן להנות מאוויר הרים צלול בנוסף לסיפורי היסטוריה עשירים על אירועים שהתקיימו לאורך השנים במקום.

אטרקציות בעיר צפת:

אחד מהאתרים המומלצים ברחבי צפת הוא הרובע היהודי העתיק. ניתן לשוטט ברחבי הרובע באופן חופשי ולאו דווקא עם מטרה ספציפית. הרובע הקטן בנוי מסמטאות אבן אשר מספרות את סיפורו של היישוב היהודי הישן. ישנם מגוון של אתרים בהם תוכלו לבקר באמצע השבוע או בשישי בבוקר: בית הכנסת האר”י, בית הקברות העתיק, המוזיאון לאומנות הדפוס ועוד אתרים אשר נמצאים במקום.

ליד הרובע היהודי ניתן למצוא את קריית האמנים אשר שם שוכנים שרידיו של הרובע הערבי אשר ננטש ב1948. קריית האמנים מורכבת מכפר שצורתו נשמרה במרוצת השנים ומכיל בתים בעלי חצרות פנימיות. ב1948 התיישבה קבוצת אמנים במקום אשר עוסקת במגוון של מלאכות. בנוסף לסיור במקום ניתן לבקר במוזאון יצחק פרנקל ששוכן במבנה עתיק ומרשים.

המטיילים אשר חובבים עתיקות יוכלו לטפס לגבעת המצודה. גבעת המצודה הינה מצודה צלבנית אשר נמצאת בראש גבעה ומוקפת חפיר וחומות. במרכז המצודה ניתן למצוא מגדלים אשר שופצו על ידי הממלוכים. יש האומרים כי המצודה הוקמה על ידי יוסף בן מתתיהו שהיה מפקד המרד ברומאים באזור הגליל. ניתן לראות במקום מגוון של שרידים היסטוריים ואנדרטה לזכר 42 הלוחמים היהודים שנפלו בקרבות צפת במלחמת העצמאות.

כל אלו הם רק חלק קטן מהפעילויות באזור, בהגעתכם לאזור נסו להנות משלל האפשרויות.

תגובות