“תוגבר כח הסיור העירוני לתת מענה אכיפתי לקריאות ברחבי העיר ובכיכר העיר”

בעקבות תלונות הדיירים המתגוררים מעל כיכר העיר ואירועי השבת שעברה, מודיעה שירלי זלצר כי השיטור הוגבר בעיר
כזכור בשבוע שעבר התלוננו הדיירים על מטרדי רעש קשים באישון ליל שבין שישי לשבת.

זלצר, מנהלת פניות הציבור בעיריית כפר סבא "לנוכח יציאת בני הנוער לחופשת פסח ולאור כניסתנו לתקופת החגים והקיץ, המאופיינת בריבוי קריאות אנו נערכים ברמה עירונית במספר דרכים : תוגבר כח הסיור העירוני לתת מענה אכיפתי לקריאות ברחבי העיר ובכיכר העיר.
סיירת ההורים החדשה ויחידות המתנדבים מסיירים במוקדי רעש וגם הם התבקשו לתת דגש על מרכז העיר. צוות עובדי נוער "עלם" יוצאים לסיורים יזומים לאתר את בני הנוער ולהיות נוכחים בהיבט החברתי טיפולי לצד הפעילות האכיפתית המתוגברת והחברתית חשוב לציין כי בימים אלו מוקם השיטור העירוני אשר יחל עבודתו בחודש מאי וייתן מענה עירוני כולל ומשמעותי לעבירות איכות החיים והתופעות האנטי חברתיות (ונדליזם, הקמות רעש, הפרעה לסדר הציבורי ועוד) כוח השיטור העירוני כולל שוטרים ופקחים והוא ימנף את המענה האכיפתי העירוני לרווחת תושבי העיר".

עוד מציינת זלצר "עיריית כפר סבא שמה בראש סדר העדיפות את רווחת תושביה ואיכות חייהם הודות למערך העירוני שאנו מפעילים ישנו מאמץ מרוכז לטפל ולצמצם את מפגעי הרעש". 

רפי נחום, דייר בסיטי הייטס אמר "כי הוא מאוכזב מכך שאין מצלמות היכולות לאתר פעילות עבריינית בכיכר "מתוך מידע שדליתי במוקד העירוני התאכזבתי לגלות כי מצלמות הניטור שמופנות לכיכר העיר אינם מועילות ונמצאות סתם במוקד. העולם התקדם טכנולוגית וחובה על העירייה לשים מצלמות חדות HD עם אפשרות לזום וכמובן שיקליטו הכל, כך שבקלות אפשר יהיה לתפוס עבריינים ואפילו לזהות אותם. חמור מאד שהעיריה מפגרת מבחינה טכלונוגית כאילו היא תקועה מתקופת קום המדינה. מצלמות חדשות אלו הינם חובה מה עוד שהם בכלל לא יקרות. והיו חוסכות המון עבודת בילוש ותפיסה על חם. ובטח היו מונעות הישנות מיקרים של הפרעות לסדר הציבורי.
משום מה לעיריה יש תקציב למצלמות חדות וחדישות לשם צילום הרכב ומספר הרישוי של עברייני תנועה והכל רק לשם הכנת ושליחת דוח קנס כספי. וממתי שוטרים לא עובדים בליל הסדר ??? כפי שאלעד מנכ"ל החברה הכלכלית טוען שיקשה עליו לארגן מארב משטרתי דווקא בזמן הזה…שצפוי בו להתרחש פיצוצים בסגנון הפעלת מטעני כוורת אחד אחרי השני. בכל ליל הסדר העבריינים עושים זאת. ודווקא עכשיו משיכולנו לתופסם אנו מחמיצים את ההזדמנות.. זה התסכול העצום שלנו. מה עוד צריך לקרות על מנת שהעיריה תבין זאת ??!!!.". 

תגובות