גל הפריצות בשכונת עליה בכפר סבא ממשיך: הפעם נכנסו הפורצים דרך הגג

הקלות הבלתי נסבלת של הקלות בה ניתן לפרוץ לבתי התושבים בשכונת עליה בכפר סבא.
התושבים מתוסכלים מאוד ומתקוממים נגד אוזלת ידם של הרשויות. 
בשבוע שעבר פרצו לדירה ברחוב רמז כשהפורצים נכנסו כפי שניתן לראות בתמונה: דרך הגג. לבעלי הדירה ההמומים נגרם נזק רב לרכוש כאשר רכוש יקר ערך נגנב ולא פחות מזה עוגמת נפש רבה. 
התושבים כועסים מאוד וחלקם אף פועלים בימים אלו להקים משמר שכונה בשיתוף המשמר האזרחי. 
אחד מהתושבים אמר כי "עם כל הכבוד לכל משמר שיקום כאן, על העירייה לקחת פיקוד ולפעול לכך שאנו נחוש בטוחים. כרגע המצב לא כזה".

פנינו לעיריית כפר סבא לקבלת התייחסויות ונעדכן כאשר תגיע התגובה. 

דורון בולדינגר ממקימי משמר השכונה מסר :"אכן מדובר בתופעה מדאיגה. מדובר בעוד מקרה ברצף של מספר ארועים שפוקדים את השכונה לאחרונה. האחרון שבהם הוא שוד מזויין שבוצע במוצ"ש בשבוע שעבר באחת החנויות בשכונה. בשבוע שעבר יצא לדרכו גם פרויקט הקמת "משמר השכונה" בעליה, לאחר שקיבלתי את ברכת הדרך ממשטרת כפר סבא וממפקד העיר ולאחר שזכיתי לסיוע מקבוצת אנשים מדהימים, כאן בשכונה, שהתגבשו מיד כאיש אחד, תרמו את עצמם וממרצם לטובת הגשמת היוזמה, שהיא חשובה לכולנו.
מעבר למטרותיה העיקריות של יחידת משמר השכונה להגברת תחושת הסדר והביטחון, היא מביאה איתה לשכונה גם ערכים נוספים של רוח התנדבות, אחדות וגאווה".

עוד הוא מציין "לצערי, למרות רוח ההתנדבות המשמעותית, ההקמה של המשמר וגיוס מתנדבים חדשים היא לא מידית ולכן אני קורא למשטרה לפעול מידית בשני משורים. מחד לתגבר את הסיורים בשכונה ע"י מתנדביי ניידות הסיור של כפר סבא וכמו כן, להאיץ במקביל את השלמת הליכי הגיוס של התושבי השכונה שכבר הביעו נכונות להתנדב ונרשמו אצלי. ברור לי שעם רוח ההתנדבות והחומר האנושי שקיימים אצלנו בשכונה, אנו עומדים להקים יחידת מתנדבים מהמפוארות שהוקמו ולאור המצב חבל על כל יום שעובר.
בשבוע שעבר נרשמו מעל 50 המתנדבים הראשונים וכעת אנו ממשיכים את מבצע הגיוס וקוראים לתושבים נוספים, חברים רציניים, שמעוניינים לתרום מעצמם כמתנדבים במשטרה בשמירה על סביבת ביתם, לקום ולהצטרף אלינו למשמר השכונה החדש בעליה.
אנו קוראים לכל אחד מכם, גברים ונשים כאחד, בואו והצטרפו ליוזמה".

דובר מרחב שרון מסר בתגובה:"שוטרי תחנת כפר סבא פועלים לילות כימים למען בטחון רכושם ונפשם של תושבי העיר. בהזדמנות זו נבקש לפנות לציבור שלא לשכוח "פרצות הקוראות לגנב" ובפרט בימי החג". 


תגובות