חשד שאשתו מנהלת רומן עם בחורה ותקף אותה עם מברג

השופט אביב שרון מבית המשפט השלום בכפר סבא גזר 5 חודשי מאסר שירוצו בעבודות שרות על תושב האזור שתקף את אשתו, אם ילדיו



השניים, הורים ל-4 ילדים, אשר יחסיהם עלו על שרטון, כאשר חשדו של הנאשם כלפי אשתו כי בשנים האחרונות קיימה קשר זוגי עם אשה אחרת – קשר שלא הוכח והוכחש על ידי המתלוננת – העבירה אותו על דעתו, עד שפעל כנגדה באופן תוקפני, אגרסיבי ואימפולסיבי.

באחד הערבים, בביתם שברעננה, בעקבות ויכוח קולני בינו לבין המתלוננת, בפרוזדור הבית, תפס הנאשם את המתלוננת בצווארה, בחוזקה, כאשר הוא אוחז במברג בידו השניה, בו אחז קודם לכן, ואמר לה "את רוצה שעכשיו אני אתקע לך את זה בצוואר?". המברג לא נגע בצווארה של המתלוננת, אלא הוצמד אליו. המתלוננת ברחה לכיוון המטבח והנאשם הלך אחריה תוך שהוא אומר לה "אני אשחט אותך בשנתך, את אמא שלך ואבא שלך".

בערב אחר, על רקע חשדו של הנאשם כי המתלוננת נכנסה למשרדו ללא רשותו, התפרץ ויכוח קולני בין השניים, במסגרתו אמרה המתלוננת לנאשם "ממזר שקרן". בתגובה, עלה הנאשם במדרגות הבית המובילות לקומה השניה בה שהתה המתלוננת, תוך שהוא אומר לה "את רוצה שאני אהרוג אותך עכשיו?". בעקבות אמירה זו של הנאשם, אשר לוותה בצעקות ובהתנהגות מאיימת, התקשרה המתלוננת להוריה ולמשטרה ושוטר שהגיע לבית עיכב את הנאשם לתחנת המשטרה.

הנאשם, נעדר עבר פלילי, אשר נעצר למשך יומיים בגין תיק זה, לא נטל אחריות על מעשיו, השחיר את המתלוננת והוריה במהלך עדותו וסירב להירתם להליך טיפולי.

עורך דינו של הנאשם סיפר כי "הנאשם, בן למשפחה עיראקית מכובדת, אשר עלה לארץ מאנגליה והקים משפחה יחד עם המתלוננת. הנאשם, כמו גם משפחתו המורחבת, הוא אדם שומר חוק ולא הסתבך מעולם בביצוע עבירה פלילית באנגליה או בארץ. הנאשם הוא איש עסקים אשר מחלק זמנו בין הונג קונג, שם ממוקמת החברה שבבעלותו, לארץ".

ב"כ הנאשם בטיעוניו לעונש, המשיך את קו ההגנה שנקט בו הנאשם במהלך המשפט, וטען כי משפחת המתלוננת התייחסה לנאשם כאל "חזיר, בהמה, הוא לא שווה כלום", וכי ניתן לספור את הארוחות החמות שקיבל מהמתלוננת במשך כל שנות נישואיהם על כף יד אחת.

"בשני ארועי האלימות, נקט הנאשם באיומים קשים ובוטים כלפי המתלוננת, והמלל בו השתמש, מצוי ברף חומרה גבוה של האמירות המאיימות – בארוע המברג אמר הנאשם למתלוננת "את רוצה שעכשיו אני אתקע לך את זה בצוואר", תוך שהוא מצמיד את המברג שאחז לצווארה, ולאחר שהמתלוננת ברחה לכיוון המטבח, הוא לא חדל והמשיך לאיים עליה באומרו "אני אשחט אותך בשנתך, את אמא שלך ואבא שלך"; בארוע האיום, כשלושה שבועות לאחר מכן, שב הנאשם ואיים על המתלוננת באומרו "את רוצה שאני אהרוג אותך עכשיו?"

המתלוננת תיארה את התנהגות הנאשם בעת ביצוע העבירות ואת השפעתה עליה. באשר לארוע המברג, סיפרה המתלוננת כי "משהו אצלו השתבש, הוא היה רועד ויצא לו קצף מהפה".

עוד סיפרה כי "היתה בהלם" ו"לא ידעה מה לעשות", היא סיפרה על האירוע לחברתה תוך שהיא ממרת בבכי וסירבה להגיש תלונה במשטרה כנגד הנאשם. המתלוננת סיפרה כי "זה כאב אולי יותר במישור הנפשי מאשר בפיזי, אבל זה כאב גם במישור הפיזי".

באשר לארוע האיום, סיפרה המתלוננת כי לנאשם היה "רשף בעיניים שלו"… "הוא היה מאוד עצבני, צרח, יצא לו קצף מהפה, הוא רעד… הבנתי שאני בסכנה ולא יכולתי לקחת שום סיכון…" גם השוטר רוזנפלד, אשר הוזעק לבית המתלוננת בעקבות הארוע, התרשם מהנאשם באופן דומה.

המתלוננת אף סיפרה כי בעקבות התנהגותו של הנאשם כלפיה ובשל חששה ממנו, נאלצה לישון בקומה השניה בחדרה של בתה.

יצויין כי ארוע האיום במברג בוצע על ידי הנאשם כלפי המתלוננת כשבתו הקטנה יושבת בסלון, סמוך למטבח, ושומעת את כל ההתנהלות."התרשמותי מן הנאשם שהיה רכושני כלפי המתלוננת, חשד בה, בלש אחריה, עקב אחריה והתקין מצלמות אבטחה במשרד, כשלבסוף, איים עליה ותקף אותה, כל זאת, כאשר המתלוננת מנסה להימנע מלהגיש תלונה כנגד הנאשם במשטרה ומנסה להגיע עימו ל"שלום בית".

השופט מתוך התחשבות גזר עליו כאמור 5 חודשי מאסר שירוצו העבודות שירות. 

תגובות