בחירת מקום לחתונה בשרון

הפקת חתונה מרגשת ובלתי נשכחת מתחילה חודשים מראש, לאחר הכנת רשימת מוזמנים ניתן לקבל החלטה קריטית היכן לערוך את האירוע, האם לבחור גן אירועים עם נוף פסטורלי ותפאורה ירוקה וטבעית באזור השרון או שמא לבחור אולם אירועים. רוב הזוגות הצעירים העומדים להתחתן מעדיפים להפיק את האירוע בגן אירועים יוקרתי המציע אווירה טבעית ולבבית, את החופה ניתן לערוך תחת כיפת השמיים מול שקיעה מרהיבה, ולאחר מכן נהנים ממיליוני כוכבים מנצנצים מעל הראש. כדאי לדעת כי יש בשרון גם מתחם אירועים המציע שילוב מושלם בין גן לאולם אירועים.

מדריך לבחירת מקום לחתונה

חתונה מהווה את אחד מרגעי השיא בחיים, לכן אין זה פלא כי זוגות צעירים רבים מקדישים את מירב הזמן לבחירת מקום מתאים לאירוע הנוצץ והיוקרתי. בשנים האחרונות רבים מהזוגות בוחרים במתחמי האירועים באזור השרון בגלל המיקום המרכזי, המרחבים הפתוחים, האווירה הכפרית ובגלל יתרונות רבים נוספים.

למעשה, גן אירועים בשרון נחשב לבחירה מצוינת לכל סוגי האירועים ובעיקר לחתונות מרגשות וקסומות. אזור השרון נמצא במרחק קצר מתל אביב, קל להגיע לאזור מכל מקום בארץ וגם האורחים אינם צריכים לסבול בגלל עומסי תנועה כבדים ומצוקת חניה קשה המאפיינים את מרכז הארץ. לכן, כדאי להתמקד בגני האירועים שבאזור השרון, במידת האפשר כדאי לבקש המלצות מחברים שהפיקו חתונה במקום מומלץ, מקולגות בעבודה ומקרובי משפחה.

לאחר סינון ראשוני חשוב לתאם פגישה במספר מקומות כדי להתרשם מהם מקרוב. במהלך הפגישה ניתן לבדוק מהי רמת התחזוקה של גן האירועים, איזה ציוד טכני קיים במקום (מערכת הגברה, תאורה, מקרנים, מסכים גדולים וכדומה), האם השירותים נקיים, וכמובן שיש לבדוק את היחס של הצוות ורמת המקצועיות שלו. יש לוודא כי המקום מתאים ומסוגל לאכלס בנוחות את כל המוזמנים, וחשוב לבדוק האם יש למקום את כל האישורים הנדרשים בחוק להפעלת העסק, כמו גם האם המקום כשר ואיזה תעודת כשרות יש ברשותו.

גן אירועים באמצע הדרך

אזור השרון נחשב לאידאלי לאירועים משפחתיים כמו חתונות מאחר והוא נמצא במרכז הארץ ובאמצע הדרך בין צפון המדינה לדרומה. כך למעשה אתם מתחשבים בכל האורחים המגיעים מרחוק מיישובי הצפון, הדרום ומאזור ירושלים.

לאחר שמצאתם מתחם אירועים מתאים העונה על כל הצפיות שלכם וגם מתאים לתקציב שהגדרתם מראש תוכלו לסגור מועד לחתונה ולשלוח הזמנות למשפחה, לחברים, לשכנים ולקולגות בעבודה. כדאי לבדוק האם המקום מציע שירותי קייטרינג או שיש להזמין חברה חיצונית, במתחם אירועים מוביל באזור השרון ניתן לקבל מענה מקצועי גם לנושא האוכל ולספק חוויה קולינרית מרגשת לאורחים.

מתחם אירועים עם נוף מרהיב

בעת בחירת מקום לחתונה כדאי להחליט מראש האם מעוניינים בגן אירועים יוקרתי או באולם ממוזג ומפואר. כיום ישנם מתחמי אירועי בשרון המציעים פתרון מושלם, במתחם יש גן אירועים פתוח עם נוף פסטורלי מדהים ואווירה טבעית וייחודית וגם אולם אירועים יוקרתי וממוזג. לכן, ניתן להפיק את החופה מתחת לכיפת השמיים ולהמשיך את האירוע באולם הממוזג, ולמעשה ליהנות משני העולמות.   

 

תגובות