ספר חדש: ארגז כלים למתגרש

פסק דין המחייב גרוש בתשלום של 17,000 ₪ מזונות לחודש; פסק דין של משמורת משותפת לאב שלא דיבר עם ביתו שנתיים, בעקבות הקלטה חשאית של האם המבטיחה לביתה מתנות אם לא תדבר עם אביה; סערה בפייסבוק בעקבות פוסט המתנגד לחוק ההתדיינות החדש ופוגע במתגרשים. עו”ד שני ליבמן, החתומה על הצלחות אלה, מוציאה ספר חדש וראשון מסוגו, המרכז את כל הסוגיות החשובות והאקוטיות, שמטרידות כל אדם המצוי בהליך גירושין או שוקל להיכנס לתהליך זה

“תהליך הגירושין הוא תהליך קשה ורצוף עליות ומורדות לכל גבר או אשה”, מסבירה עו”ד שני ליבמן, המתמחה בדיני משפחה. “ישנה דעה מוטעית כי ההליך הזה קשה יותר לגברים בפן הכלכלי וקשה יותר לנשים בפן ההורי. גישות אלה לא נכונות, שכן הליך הגירושין הוא מורכב לכולם, על כל רבדיו. לכל אחד שנכנס אליו יש מכלול של דאגות שנוגעות לכל פן בחייו, החל מהעסקים שלו, היכולות הכלכליות שלו, תשלומי המזונות, הזכויות והחובות ההוריות שלו וכן הלאה”.

“הסוגיות שעולות בספר הן תוצר של עשר שנות עבודה בתחום הכוללות פגישות ייעוץ, שאלות של לקוחות, דאגות, טרדות, ציפיות, להן ניתן מענה קבוע במשרדי. בחרתי להציג את הסוגיות העיקריות שחוזרות על עצמן כמעט בכל שיחה.

“המטרה שלי היא לתת למי ששוקל להתגרש, או שכבר נמצא בתהליך, ידע בסיסי לקראת מה הוא הולך ואיך הוא אמור להתנהל, מתוך תפישה ש’ידע הוא כוח’, וידע מקנה ביטחון בדרך ומאפשר לעבור את ההליך הסוער והקשה קצת יותר ברוגע ובשליטה”.

עו”ד ליבמן מוסיפה  ומספרת כי הרעיון שעמד מאחורי כתיבת הספר היה ליצור ‘מתגרשים חכמים’; ” לכל אדם יש היכרות כלשהי עם מישהו שהתגרש ומידע חלקי כזה או אחר על התהליך. רוב האנשים הולכים לאיבוד בתוך שטף המידע הקיים. זה בדרך כלל מוביל להיסטריה, לבלבול, לחוסר בטחון ולפחד.

“הספר נכתב כדי לתת למתגרשים ביטחון בסיסי. יש בו ריכוז של כל הסוגיות החשובות והאקוטיות שמטרידות כל אדם. הוא מספק תחושת הליכה יד ביד בתהליך. לא משנה מי עורך הדין שלך – יש לך על מה להסתמך”.

עוד מציינת עו”ד ליבמן כי הספר נכתב גם עבור אדם שרק שוקל את הכניסה לתהליך,  או לחילופין ל אדם שנמצא כבר אחרי תהליך הגירושין ומרגיש שהזכויות שלו נפגעו – “הספר ייתן לקורא פתח להבין שאפשר לשנות את המציאות הקיימת אם היא לא טובה”.

בספר שכתוב בצורה בהירה וברורה, עו”ד ליבמן סוקרת בצורה שיטתית את כל ההיבטים הבאים לידי ביטוי בהליך הגירושין, החל מפגישות ייעוץ וגישור, מירוץ הסמכויות בין בתי המשפט, תביעות רכושיות, משמורת ואחריות הורית, וכלה בעסקים משפחתיים ומזונות.

במילים אחרות, ספרה החדש של עו”ד שני ליבמן מספק לנו את כל התשובות.

עורכת דין שני ליבמן, עוסקת כעשור בתחום דיני המשפחה, בעלת משרד עורכי דין לדיני משפחה בתל אביב וכן בעלים ומנכ”לית משותפת של המכון לניהול משברים במשפחה. היא בעלת תואר ראשון במשפטים ותואר שני במשפט ציבורי מטעם אוניברסיטת תל אביב, בעלת תואר שני במשפט בינלאומי מטעם אוניברסיטת נורת’ווסטרן בשיקגו, וכן בעלת הסמכה כמגשרת לענייני משפחה – מספקת את כל השירותים בתחומי המעמד האישי, כולל ליווי וייצוג בתיקי גירושין.

ארגז כלים למתגרש, הוצאת פוקוס, מאת: עו”ד שני ליבמן. מס’ עמודים: 192 מחיר: 88.00 ₪ ניתן להשיג:  בחנויות הספרים בכל רחבי הארץ, באתר האינטרנט של הוצאת פוקוס: www.focus.co.il ובמוקד הטלפוני (24 שעות): טל’  1-700-700-212

 

תגובות