סגן ראש עיריית רעננה אלי כהן פורש מתפקידו
 
לאחר שלוש וחצי שנים כחבר מועצה, מתוכן שנה בתפקיד סגן ראש העירייה והממונה על מנהל קהילה, יפרוש בסוף החודש אלי כהן מתפקידו ומכל תפקידיו במועצת העיר. כהן, שמאי מקרקעין במקצועו, מונה לאחרונה לתפקיד הבכיר של שמאי מכריע על ידי מועצת השמאים במשרד המשפטים, תפקיד הכרוך במגבלות רבות, בהן גם האיסור לכהן בתפקידים ציבוריים.
ראש עיריית רעננה, זאב בילסקי, הודה בחום לאלי כהן על תרומתו החשובה לעיר ולקהילה במהלך תקופת כהונתו במועצת העיר ובמיוחד בשנה האחרונה, בה שימש כסגן ראש העירייה והוביל את מינהל הקהילה להישגים מרשימים. “רעננה זכתה בנבחר ציבור משכמו ומעלה. מסור ומחויב, שתרם תרומה חשובה לעיר ולקהילה. בטוחני שאלי עוד ימצא בעתיד דרך לחזור ולתרום לעיר. אני מאחל לו בהצלחה בהמשך דרכו המקצועית”
 
בשנה בה כיהן כהן כסגן ראש העירייה, ללא שכר,  שם דגש על חיזוק קליטת העלייה, ובפרט עולי צרפת, שעלו בשנים האחרונות במספרים גדולים לעיר, בפעולות ובאירועי תרבות וקהילה לקירוב דתיים וחילוניים בציבוריות המקומית, וביניהם קונצרט סליחות ברחבת יד לבנים, אירועי סוכת העיר, יריד אפיית מצות, “שבת עולמית”, לכלל הציבור בעיר, אירועי יום ירושלים הקרוב ועוד. כן פעל נמרצות להגדלת מספר המשתתפים בפעילויות המכללה העירונית, הזוכה לפריחה ומספרי שיא של משתתפים במיגוון הקורסים וימי העיון הנערכים בה.  במהלך כהונתו זכה כהן לאמונם המלא של חברי המועצה וזכה לשבחים מכל קצווי הקשת הפוליטית בגין מקצועיותו ונועם הליכותיו.
עיריית רעננה מודה לאלי על תרומתו הרבה ומאחלת לו בהצלחה בהמשך דרכו.
סגן ראש העירייה אלי כהן: “אלה היו כ- 4 שנים רוויות בפעילות ציבורית עניפה אשר העניקה לי סיפוק רב בהיותי שותף מלא לשגשוגה ופיתוחה של העיר רעננה שכולנו אוהבים. אני יודע שיש בתוכינו כוחות טובים ואני מרגיש שאני מוסר את שרביט ההנהגה לחבורה טובה. אני קורא לכל אחד ואחת מתושבינו להירתם לפעילות למען הכלל ולטובת הציבור בעירנו בפרט. התפקיד המוצע לי כשמאי מכריע הינו תפקיד מקצועי ומכובד שיש בו כדי לתרום תרומה ניכרת לפיתוחה של מדינת ישראל. העשייה במישור הלאומי קוסמת לי בימים אלה ואני מודה לאלו שנתנו בי את האימון.
בהזדמנות זו אני רוצה להודות לתושבי העיר על האהדה והתמיכה, לעובדים המסורים במנהל קהילה ובמיוחד למחלקה להשכלת מבוגרים בראשות ציפי הוז ולמנהל המדור לתרבות תורנית יוסי ליפשיץ. תודה למנכלי”ת העיריה ולכל עובדי העירה על כל אגפיה, על הסיוע הכמעט יומיומי.
תודה לחברי למועצת העיר , לחברי ושותפי לדרך חיים גולדמן , לחברי לסיעה הדתית.
בהזדמנות זאת אני חש חובה להודות מקרב לב לידידי וחברי ראש העיר זאב בילסקי על החברות האמיתית, על הסיוע הרב ועל הזכות לשרת יחדיו את תושבי העיר שאותם אני כל כך אוהב.
ובסיום לרעייתי ובני משפחתי היקרים על תמיכתם ללא שום סייג”.

תגובות