דירוג דן אנד ברדסטריט קובע: הרצליה, רעננה, הוד השרון וכפר סבא בחמישיה המובילה בארץ

הישג מרשים לעיריית הרצליה : על פי הדירוג של חברת דן אנד ברדסטריט, הרצליה ניצבת במקום הראשון מבין הרשויות המקומיות בישראל מבחינת יציבותה הפיננסית והאיזון התקציבי.

הדירוג של חברת דן אנד ברדסטריט כלל  74 יישובים והוא נעשה לפי חמישה מדדים: שיעור עודף או גירעון בתקציב הרגיל, שיעור גביית ארנונה, דירוג סוציו-אקנומי, יחס תושבים לעסקים ויחס מענקים לסך תקציב רגיל.

מהדירוג של החברה, שהתפרסם בימים אלה, עולה כי הרצליה היא העיר האיתנה ביותר, עם הכנסות בסך 853.8 מיליון שקל לשנת 2015 ועודף תקציבי של 2.1%.

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון אמר: “הערכה וברכות לכל העושים במלאכה אשר הובילו את העיר לפסגת היציבות והחוסן הכלכלי. הנהנים העיקריים מהאיתנות הפיננסית הגבוהה של הרצליה הם תושבי העיר, שכן בזכות החוסן הכלכלי והתקציב המאוזן הם מקבלים  מגוון רחב עוד יותר של שירותים וברמה הגבוהה ביותר”.

מנכ”ל העירייה, יהודה בן עזרא, אמר: “התוצאות המצוינות הן פועל יוצא של עבודה מקצועית ואחראית של עובדי המערך הכספי, בשיתוף פעולה מצד כל עובדי העירייה, תוך שימת דגש על שירות מיטבי ופיתוח יוזמות למען התושבים”.

 

על פי הדרוג, אחרי הרצליה רעננה במקום השלישי בארץ אחרי רמת גן, הוד השרון במקום הרביעי וכפר סבא גם היא נכנסה לחמישיה הפותחת במקום החמישי אחרי שכנותיה.

 

תגובות