בית המשפט הוציא צו הרחקה לסייע שנהג באלימות כלפי ילד כיתה א’ בבית הספר הירוק על שם שמעון פרס בכפר סבא

האירוע אירע ביום חמישי השבוע. ההורים סיפרו לפורטל השרון פוסט כי בנם הלומד בכיתה א’, חיכה עם שאר התלמידים למורה בכיתה. בעת ההמתנה, הילדים השתובבו, וסייע של אחד הילדים בכיתה, פנה לילד שהותקף ואמר לו “שתוק”. הילד ענה לו ומכאן החל עימות בין הילד בן השש לסייע בן ה-58 כשבסופו, מספרים ההורים, הסייע ניסה להכות את הילד.

בית המשפט קיבל את עמדת ההורים שביקשו מיד למחרת האירוע הרחקה של הסייע מהילד ומההורים עצמם, זאת לאחר שהסייע המשיך להתעמת גם עם האם ביציאה מבית הספר, לאחר התקרית.

שופטת בית המשפט השלום בפתח תקווה, אליאנה דניאלי ציינה בהחלטתה כי “לפני בקשה למתן צו למניעת הטרדה מאיימת. קראתי את הבקשה, ושמעתי את המבקשים ואני מתרשמת כי יש מקום למתן הצו. המבקשים אשר הנם הורים לילד בכיתה א’ הנמצא עם אותו סייע של ילד אחר, טוענים כי הסייע תקף את בנם ואף בהמשך איים על האימא, כן נטען כי אין המדובר בארוע ראשון והילד חושש מפני המשיב. במצב דברים זה כאשר ילד בכיתה א חושש מפני כניסה לכיתתו בשל הסייע, אני מוצאת כי יש מקום למתן הצו, ואני אוסרת על הסייע ליצור קשר ישיר או עקיף עם בנם של המבקשים, ובכלל זה לפנות אליו, גם בתנועת יד או באמצעים אחרים. אני אוסרת על הסייע ליצור כל קשר גם עם הורי הילד”.

נקבע דיון אצל שופט תורן בבית המשפט השלום בכפר סבא במעמד 2 הצדדים ביום חמישי הבא 1/6

תגובות