חצאיות למראה אלגנטי ושיקי

הוזמנת לחתונה או לאירוע חשוב בערב? מתלבטת מה ללבוש לכבוד היום הגדול הזה? חצאית היא פתרון נהדר, ובמיוחד כשהיא אלגנטית ושיקית בדיוק כמו שמציעה חברת פרופיל: חצאית נפלאה עם חולצה מכופתרת, גופייה בימים קיציים חמים, בלייזר מסוגנן או כל עליונית או חולצה יפה אחרת, שתורמת למראה הכללי ומשתלבת נהדר לצד עיצובה של החצאים עצמה. איך מוצאים חצאיות מתאימות לאירוע, כאלו שייצרו את המראה האלגנטי והשיקי? מה כדאי לבדוק לפני שיוצאים למשימה? הנה, כמה רעיונות:

צבעים והדפסים – הם הסוד

ישנם היום סוגים וגם סגנונות שונים של חצאיות. בין אם זו חצאית לחתונה בערב או כזו שמיועדת לאירוע חברה מטעם מקום העבודה, מומלץ להקדיש זמן לבחינת האפשרויות הקיימות עד איתור החצאית המתאימה ביותר. שני פרמטרים שיש לקחת בחשבון הם הצבע וגם ההדפס. אלה, מוסיפים לא מעט למראה הכללי ויכולים אפילו לשוות לו אלגנטיות וגם לא מעט שיק.

בחירת אביזרים משלימים

דרך נוספת לאתר את המושלמת לאירוע, היא גם תוך התייחסות לאביזרים המשלימים שיש בבית. שילוב נכון בין האביזרים (האקססורייז) לחצאית יוצר את המראה הנכון, כזה שיכול להתאים לכל אירוע ולכל סגנון. מי שמחזיקה בבית אביזרים צבעוניים מרשימים, מומלץ לה לשים לב שהחצאית שאותה היא בוחרת איננה מושכת תשומת לב רבה מדי ולא יוצרת, יחד עם האביזרים הנלווים, מראה מוגזם. לעומת זאת, מי שנוטה להיעזר באביזרים משלימים עדינים מאד, זה הזמן “לפרוץ גבולות” ולחפש חצאיות דומיננטיות, כאלו שתתפוסנה את העין.

התאמת החצאית אל גזרת הגוף

ובל נשכח גם את עניין הגזרה. בין אם אלו חצאיות לאירועים מיוחדים כדי ליצור מראה אלגנטי שיקי או כל פריט לבוש אחר, כדי ליהנות ממענה מושלם וממראה נהדר, יש לקחת בחשבון גם את גזרת הגוף ולוודא שבוחרים את החצאית שנכונה לו. חצאיות ארוכות, מקסי, למשל, מתאימות לרוב לנשים גבוהות ופחות לנמוכות. הן נהדרות גם לנשים בעלות קימורים, שכן יוצרות מראה מוארך וצר יותר ובמידה ובוחרים בעליונית ארוכה, הן יכולות להתאים גם לנשים בעלות רגליים קצרות יחסית ומבנה גוף מלבני מעט.

התייחסות אל אופי האירוע שאליו מוזמנים

אופי האירוע הוא פרמטר חשוב מאד, שכדאי לקחת בחשבון כשבוחנים את האפשרויות השונות ובעיקר כאלו שתיצורנה את המראה השיקי המתבקש. לאירוע מסוגנן ויוקרתי מאד, יתאימו חצאיות בעלות סגנון זהה. לאירוע קליל יותר, חצאיות פשוטות אך עם טוויסט קטן, תיצורנה את המראה הנכון וגם תמשוכנה תשומת לב. אין טעם ללבוש חצאיות מסוגננות מדי לאירוע קיצי וקליל ומומלץ שלא לחפש אחר חצאיות לא מסוגננות ומושקעות כשמוזמנים לאירוע בערב למשל, כמו חתונה או אירוע חברה חשוב.

לסיכום

המבחר העצום של החצאיות האלגנטיות המוצעות כיום מאפשר לכל אחת לאתר בקלות רבה יותר את מה שהיא זקוקה לו, את המראה השיקי המבוקש. בחינת האפשרויות השונות והשוואה ביניהן תעזור למצוא את החצאית הרצויה, זו שתתלבש על הגוף באופן מושלם ותתאים לאירוע.

תגובות