“אני לא רוצה להישאר הבעלים של כפר סבא! עכשיו גם ללכת בכבוד לא נותנים לי? תתביישו!”
יממה בלבד אחרי ההודעה הדרמטית של סתיו שחם, והקערה התהפכה על פיה.
“הודעתי לפני יומיים נחרצות על סיום דרכי בכדורגל הישראלי, ואין לי שום כוונה לחזור בי מהחלטה זו”, מספר שחם “הצעתי את מניותי לעמותת האוהדים הלב הירוק – ללא תמורה. נפגשתי בליווי עורך דיני עם נציגי ועד העמותה אתמול בערב. סירבתי בכל תוקף לתנאים שהוצבו בפני, לא מספיק להם שאעביר להם את כל מניותי בחינם ואדאג להעביר להם את המועדון נקי מחובות – הם גם דורשים שאהיה ערב להם כספית לכל תביעה מהעבר באם תועלה”.
שחם מדגיש כי הבהיר מפורשות שהוא מוכן לכך שחובות המועדון כלפיו, ישארו במועדון וישמשו ביטחון לכך שלא תוטל עליהם כל מעמסה נוספת באם תקרה. “הופתעתי מאד לשמוע, שבקשת עורך דיני מחבריי ועד העמותה לחתום על הסכם סודיות, על מנת שנוכל להעביר להם את כל הנתונים והדוחות הכספיים והפיננסים הרגישים של המועדון וכן מידע סודי וסודות מסחריים – נתקלה בסירוב מוחלט ע״י חברי הועד. חבר בכיר בועד, בשיא חוצפתו, הבהיר כי לא רק שהם מסרבים לחתום – הם גם מתכוונים לחשוף בפומבי לכל דורש דוחות ונתונים אלו (הכוללים נתוני שכר רגישים של עובדים ושחקנים, נכסים והתחייבויות ועוד מידע רגיש רב של המועדון).
אותו חבר ועד בכיר, שרודף ומסית נגדי אישית מזה 4 שנים, אף הרהיב עוז ואמר כי מבחינתו שהמועדון ילך לפירוק. סליחה? על מה ולמה? עשיתי לכם משהו רע? השקעתי הון תועפות מהוני, 4 שנים הקרבתי את נשמתי למועדון הזה! הרצחתם וגם ירשתם?
חברים, אני לא רוצה להשאר הבעלים של כפר סבא! עכשיו גם ללכת בכבוד לא נותנים לי? תתביישו!”.

תגובות