ראש עיריית כפר סבא יהודה בן חמו, המורחק מהעירייה בהוראת המשטרה, מסתובב בעיר ומפיץ “אני מאשים”, נגד חבריו לשעבר

ראש עיריית כפר סבא המורחק, יהודה בן חמו, יוכל לחזור לעירייה רק בסוף אפריל, בתנאי שהמשטרה לא תבקש הארכת הרחקה נוספת. אבל בינתיים, הוא מסתובב ברחבי העיר, מספר לכל מי שמוכן לשמוע כי הוא חוזר לעירייה בתחילת מאי ומפיץ האשמות נגד מי שהיו חבריו לשעבר וגרושתו. 

בשיחות שהוא עושה עם תושבים שהוא פוגש בקאנטרי או בבתי קפה או במכון לפיזיוטרפיה שהוא הולך קבע, מספר להם בן חמו כי “נטפלו אליו” והוא אף נוקב בשמות כל הבכירים שהיו לצידו בעבר כחברי נפש, ביניהם חזי ברזני ודני הרוש. יצוין כי גם את שמה של מירב בן חמו, גרושתו, מעלה בן חמו בשיחות, כאחת המתנגדות לו. 

אחד מתושבי העיר שפגש בו סיפר לפורטל השרון פוסט כי בן חמו הדגיש בפניו כי “בכל מקרה לא התכוונתי להתמודד שוב. אחרי 3 קדנציות בכל מקרה אני פורש”. 

ברם, יש לזכור, כי גם כאשר התמודד לראשות העיר בפעם הראשונה הבטיח כי הוא בא לשתי קדנציות, אז יש לקחת אמירות אלו שבן חמו מפזר כעת תחת חקירות משטרה בערבון מוגבל. 

כאשר תושב אחר שפגש ושמע ממנו אותם דברים אמר לו “אבל אין עשן בלי אש”, בן חמו לא התרגש ואמר לו שהכל שטויות. 

בינתיים יש המאמינים כי הבחירות קרובות מתמיד והמתמודדים לראשות העיר מתניעים מנועים ונעשים ברורים לבדיקת היתכנות לראשות העיר אצל מתמודדים רבים הרואים עצמם כאופציה. 

צילום: ביקורת בונה



השבוע הצליח אמיר יעקב מאתר ביקורת בונה לצלם את בן חמו לראשונה מאז הורחק מהעירייה. לחצו כאן לסרטון בו נראה בן חמו מתחמק מהצלם. 


תגובות

תגובות