חברי מועצת העיר בכפר סבא, יובל לוי ועמירם מילר נגד העסקת סמנכ”ל חדש למפעל המים בשכר של 660 אלף שקלים לשנה

“הריני לבקשך להכין לישיבת המורשים הקרובה את ההסברים לקביעת שכרו  ,אופן קבלתו לעבודה וכן מהם הצעדים לצמצום שכרו”, כותב עמירם מילר המחזק את תלונתו של חבר המועצה יובל לוי המלין על העסקת סמנכ”ל במפעל המים בשכר עתק לדבריו “הריני להביע את מורת רוחה של הועדה בקשר להתנהלות בנושא זה”, מדגיש מילר. 

חבר המועצה יובל לוי “אני מודה על הצטרפותך למחאה נגד הפגיעה באמון הציבור”, הגיב להצטרפותו של מילר למחאה “שכר מנהל וסמנכל בעלות העסקה 660-640,000₪ היא פגיעה חמורה באמון הציבור. לא לאשר את ההחלטה בצורה ראויה זה פשוט עוול. נמאס כבר והגיע הזמן לתקן טעויות העבר. הניסיון לפגיעה בפנסיה של העובדים נראה עכשיו בוטה במיוחד כשהשכר לבכירים מופקע ולכאורה בא על חשבון העובדים והפנסיה ולא רק על חשבון הציבור. אודה לקיום ישיבת ההנהלה ולתיקון העיוותים”. 

להלן תגובת יו”ר האגודה איציק יואל “ההנהלה עשתה מאמצים לקבוע אסיפת מורשים עוד לפני החג, לבקשת מספר רב של חברים נדחה מועד הישיבה. מדיניות השכר במפעל המים מעוגנת בהסכמי שכר בהתאם לתקנות ולהסכמי שכר בני עשרות שנים. תקציב האגודה אושר בהנהלת האגודה, עפ”י הנדרש, ויובא בפני אסיפת המורשים במועד שיקבע. מר יובל לוי אינו יו”ר וועדת בקורת במפעל המים”.  

עו״ד אהוד יובל לוי, יו״ר האופוזיציה, מסר כי "עקב דחיית הישיבה תדחה גם ההפגנה שתוכננה להתקיים ביום חמישי הקרוב מול מפעל המיים נגד ״ההפקרות בכספי ציבור״ כדבריו. הודעה חדשה תצא עם קביעת מועד ישיבת ההנהלה החדשה". 


תגובות