לוי, ליועץ המשפטי של עיריית כפר סבא, אלון בן זקן:”אלו צעדים ננקטו בעניין סמנכ”לית העירייה צאלה וקסמן גונן שהחנתה רכבה בחניית נכה”

יו”ר האופוזיציה יובל לוי פנה ליועץ המשפטי אלון בן זקן, וביקש הבהרות: 

תחת הכותרת “חניית עובדת בכירה לכאורה בחניית נכים, רצ״ב תמונה וקישור לסרטון שהעלה העיתונאי אמיר יעקוב באתר החדשות המקומי ״ביקורת בונה״. לכאורה, עולה מהתמונה ומההקלטה המצורפת כי העובדת הבכירה, צאלה וקסמן גונן, החנתה את רכבה בחניית נכים ממול ללשכת ראש העירייה והיא מתרצת עניין זה ומבקשת לגנוז את הצילום המעיד על כך. עניין זה מחייב התייחסותך מתוך דאגה כנה שלי לכבוד עובדי העיריה. אודה לפיכך להתייחסותך לעצם העובדות לכאורה, האם אכן נעשתה חנייה בחניית נכים וכן להקלטה בה נשמעת לכאורה הבקשה לגניזת התמונה המהווה ראיה לחנייה. האם הרכב הוא רכב שחכרה העיריה והעמידה לצורך תפקודה? אם כן, האם העירייה היא שאחראית לחניה זו ? האם הטענה הנשמעת בהקלטה כי נותרו מספר חניות נכים פנויות הנה הגנה טובה בנסיבות אלה? אודה להבהרתך מהם הצעדים שננקטו בנסיבות אלה”. 

לצפיה בסרטון לחצו כאן


אלון בן זקן. היועץ המשפטי של עיריית כפר סבא

 

צילום: תומר דואק

צאלה וקסמן גונן, סמנכ"לית העירייה:"מדובר בארוע ישן מלפני שלוש שנים. ללא קשר לנסיבות בו קרה המקרה, דוברת העירייה התנצלה והוא לא חזר על עצמו מאז. למרות זאת מאז ממוחזר הנושא באופן שיטתי ומגמתי ע"י גורמים אינטרסנטים אשר לא מציינים כלל את העובדות הנ״ל וכל מבוקשם הינו להרע, להכפיש ולהשמיץ.



תגובות