יואב סנד מכיתה ז’7 בכפר הירוק, זכה בפרס יוקרתי בתחרות נגינה ובקיץ ייסע לנגן במוסקבה

יש אנשים ברי מזל שנולדים עם כשרון מוזיקלי והורים שדואגים לטפח אותה. כזה הוא יואב סנד בן 13 מכיתה ז’7 בכפר הירוק, המשקיע בנגינה מגיל ארבע. יואב הוא פסנתרן צעיר, בנם של זוג פרופסורים, הלומד במסלול מוסיקה קלאסית בכפר הירוק.




על נגינתו בתחרות ארצית לפסנתרנים צעירים: "פסנתר לתמיד", שהתקיימה בקונסרבטוריון "אקדמא" באשדוד זכה בימים אלה במקום שני ובפרס יוקרתי של 3000 ₪. הוא ניגן

יואב מספר: "נולדתי בארה"ב שם למדו הורי. אבא למד מדיניות ציבורית ואימא למדה אתיקה. כשהייתי בן ארבע נסעתי עם אבי לחברים בקנדה שבבית היה פסנתר חשמלי. ניגשתי אליו והתחלתי לחקור את הקלידים, לנגן. ניסיתי להבין מה זה והייתי מרותק. כשחזרנו הבית החליטו הורי לרשום אותי לשעורי נגינה אצל מורה פרטית. בגיל שש כבר ידעתי שאני רוצה להיות פסנתרן." כשהוא מדבר על הנגינה רואים שהוא אוהב את הנגינה כמו שהוא מציין: "אני לא יכול להסביר מה זה עושה לי. אני נהנה מכל רגע ומתאמן לפחות שעתיים ביום." זו לא הזכייה הראשונה. מלגה שקבל מקרן שרת בתחרות אחרת מכסה חלק מלימודיו בקונסרבטוריון.
מוריו מנבאים לו עתיד מזהיר, מנהלת מגמת המוסיקה בכפר הירוק איילת ליפשיץ, מדברת עליו בעיניים נוצצות ומספרת שבקיץ ייסע יואב להשתתף בקונצרט ברוסיה, במסגרת חילופי אמנים "מוסקבה פוגשת חברים." ואם תשאלו אותו מה הוא רוצה לעשות כשיהיה גדול, זה ברור לא?

"אף פעם לא שאלתי את עצמי מה אעשה כשאגדל כי זה ברור לי!"


תגובות